| Sendt: 17 December 2009 kl. 18:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er også klart min opfattelse at de ville stå godt med noget rør, derfor skrev jeg også "gerne med rør".
Jeg oplever også lyden lige vel til den lyse side og med lidt basunderskud. Til gengæld er der fin opløsning og detaljering. Jeg har lidt svært ved at finde ud af dybde og bredde i musikken, da ørebøffer vel i sig selv præsenter "stage" på en anden måder, eller hva'?
Når jeg skifter fra Sony'erne og til mine elektrostater + sub, mangler jeg klart noget i bunden, og her tænker jeg ikke så meget på lydtryk, men mere at jeg mangler 10-20 hz nedefter. Der er dog en fin definition af det nedre register, hvor der meget fint lader sig høre når der arbejdes på f.eks. en basguitar.
Dernæst er soundstage noget anderledes, men her skal jeg nok have lidt mere lyttetid for at kunne definere hvad forskellen er.
Byggekvaliteten føles rigtig god på nær bøjlen over hovedet hvor jeg mener man skulle have polstret på en anden måde end de har gjort. Man mærker forholdsvist tydeligt de 2 plast stykker der holder stoffet på plads, her burde man have brugt de sidste 200.- på en lille polstring efter min mening.
Jeg håber stadig på at der kommer nogle bud på hvor jeg kunne høre mine bøffer på noget head-amp. grej, og evt. hvilken butik jeg måske kunne besøge for at få min nysgerighed styret. __________________ Med venlig hilsen
Chevy
Mit Surround
|