| Sendt: 27 December 2009 kl. 04:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg søger et par gode hovedtelefoner i 1000 kr området, som primært skal bruges ved arbejde i et støjende kontormiljø, dvs. være sat til en PC som lydkilde. - Så jeg kommer nok ikke til at bruge hovedtlf forstærker og lign.
Det skal være af den gammeldags type med 2 skåle på ørerne, men ud over det, er jeg lidt i tvivl om hvad der er bedst - jeg forestiller mig at det skal være af den lukkede type, hvis den skal holde larmen ude og ikke genere de andre på kontoret - har jeg ret i det?
Derudover skal de helst være nogenlunde holdbare, så de kan tåle nogle tæsk eller en tur på gulvet - og det skal være til at holde ud at have dem på ørerne i flere timer ad gangen.
Og endelig må de selvfølgelig gerne have rigtig god lyd, så god som muligt iht. mine krav - og helst noget der ikke trætter ørerne...
Jeg ved godt det er mange spørgsmål på én gang men jeg håber der er nogen der kan foreslå et godt kompromis ud fra kravene - jeg har desværre ikke noget overblik over hovedtlf. markedet, da jeg hidtil har klaret mig med et par cheapass sennheiser til 200 kr i fona
På forhånd tak
|