Bruger siden: 19 Juni 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 74
Sendt: 05 Februar 2010 kl. 09:54 | IP-adresse registreret
Jeg har 3 sæt Sennheiser 600,650 og HD800. Jeg kunne godt tænke mig at prøve en lukket model-og det kunne min kone også godt tænke sig at JEG gjorde ;-) Jeg er meget tilfreds med lyden fra mine 800 som er dem jeg brugere mest. Men kom med jeres bud, så jeg ved hvad jeg skal kigge efter... Forstærkersiden er enten en Meier Cantata eller en dac+Doge 6210.
Bruger siden: 19 Juni 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 74
Sendt: 05 Februar 2010 kl. 10:36 | IP-adresse registreret
jeg har faktisk et par Sennheiser E8, har faktisk slet ikke tænkt på at bruge dem stationært! Men giver også lige Ultrasone et kig. Er der en dansk forhandler??
Bruger siden: 09 Juni 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 85
Sendt: 05 Februar 2010 kl. 13:24 | IP-adresse registreret
In ear interesserede på Head-Fi er gået mere eller mindre i selvsving over JH13 fra JH Audio. http://www.jhaudio.com/promusic/ En balanceret JH13 skulle i sidste uge have været den bedste in ear overhovedet. Den bliver måske nu afløst, da samme firma netop har anonceret JH16 til at udkomme i marts. Prise ca $1100
Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1460
Sendt: 05 Februar 2010 kl. 21:48 | IP-adresse registreret
DjArnieH skrev:
Jeg har 3 sæt Sennheiser 600,650 og HD800. Jeg kunne godt tænke mig at prøve en lukket model-og det kunne min kone også godt tænke sig at JEG gjorde ;-) Jeg er meget tilfreds med lyden fra mine 800 som er dem jeg brugere mest. Men kom med jeres bud, så jeg ved hvad jeg skal kigge efter... Forstærkersiden er enten en Meier Cantata eller en dac+Doge 6210.
Hvis du vil prøve en Ed8 så er jeg i København mandag-torsdag aften i den kommende uge og kan medbringe min
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum