| Forfatter |
|
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
| Sendt: 27 Februar 2010 kl. 22:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej derude! Jeg har kigget en del på Woo Audio's produkter, men eftersom de ikke umiddelbart er til at høre/prøve/se herhjemme i DK, så tænkte jeg om der evt. skulle være nogle herinde som har/har haft nogle af deres produkter? Jeg har læst en masse gode ting om Woo's produkter på head-fi.org, men det kunne være fedt at høre, om indtrykket er det samme herhjemme. Det kunne især være fedt, hvis der var nogle derude, som har kendskab til deres GES model (den til bl.a. Stax). Men erfaringer/information om deres andre produkter er selvfølgelig lige så velkomne. Til dem som ikke kender til Woo Audio, så kan i læse mere her: http://www.wooaudio.com/Skyd løs!
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2515
|
| Sendt: 27 Februar 2010 kl. 23:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Librarian har en woo2 mener jeg, kender ikke til andre der har woo herhjemme desværre.
Men woo har jo et godt omdømme, super rørforstærkere til en god pris.
Hvis du vil læse mere om de forskellige modeller kig inde på head-fi.org
|
| Til top |
|
| |
Librarian Forum Bruger

Bruger siden: 04 Februar 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 208
|
| Sendt: 28 Februar 2010 kl. 00:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, jeg har WA2. Jeg har kun gode erfaringer omkring købet. Jack besvarer mails kort og præcist og forholdsvis hurtigt. Så send blot mails til ham, hvis du vil vide mere;-) Alt omkring købet gik i øvrigt meget fint.
Forstærkeren, som jeg har haft vel et års tid, er jeg meget glad for. Hvis jeg skal fremhæve noget, må det være soundstage. Men den er god på alle områder, og får alle mine hovedtelefoner til at lyde fantastisk. Hvis jeg mangler noget, er det lidt mere smæk på bassen. Men jeg har hang til bas, så det er måske bare mig. Jeg venter på at modtage et par 5998, og de skulle efter sigende give mig al den gode bas, jeg drømmer om:-)
Spørg, hvis der er noget specifikt, du vil vide. Så skal jeg forsøge at svare. Har dog ikke erfaringer med andre modeller.
@techtrino: hvordan går det med jazzen?
|
| Til top |
|
| |
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
| Sendt: 28 Februar 2010 kl. 01:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej drenge! Tak for svarene! Havde ærligt talt ikke regnet med, at der var nogle herinde som havde erfaringer med Woo, men fedt at der alligevel er kommet lidt feedback.  Librarian, jeg har sendt dig en PB.
|
| Til top |
|
| |
kolind Forum Bruger

Bruger siden: 12 November 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 909
|
| Sendt: 28 Februar 2010 kl. 11:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Librarian skrev:
| Hvis jeg mangler noget, er det lidt mere smæk på bassen. Men jeg har hang til bas, så det er måske bare mig. Jeg venter på at modtage et par 5998, og de skulle efter sigende give mig al den gode bas, jeg drømmer om:-) |
|
|
5998'erne har en del mere bas end de fleste andre rør af typen tror jeg. De har i hvert falde væsentligt mere bas end de to RCA 6as7g og ene Raytheon 6080WC.
Hvilke rør har du nu ?
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2515
|
| Sendt: 28 Februar 2010 kl. 12:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Librarian skrev:
| @techtrino: hvordan går det med jazzen? |
|
|
Det går skam fint, er blevet ret glad for Art Barkley  Desværre er indspilningerne for dårlige ved eks Lester Young til at jeg
kan høre det med mine k1000, men når min b22 er færdig vil det sikkert blive godt med mine HF2
|
| Til top |
|
| |
burgunder Forum Bruger

Bruger siden: 27 Marts 2007 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 32
|
| Sendt: 28 Februar 2010 kl. 22:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
techtrino skrev:
Det går skam fint, er blevet ret glad for Art Barkley Desværre er indspilningerne for dårlige ved eks Lester Young til at jeg
kan høre det med mine k1000, men når min b22 er færdig vil det sikkert blive godt med mine HF2  |
|
|
"Free for all" er rigtig god. Jeg hører næsten ikke andet end jazz på mit med mit setup.
|
| Til top |
|
| |
Librarian Forum Bruger

Bruger siden: 04 Februar 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 208
|
| Sendt: 01 Marts 2010 kl. 13:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
kolind skrev:
Librarian skrev:
| Hvis jeg mangler noget, er det lidt mere smæk på bassen. Men jeg har hang til bas, så det er måske bare mig. Jeg venter på at modtage et par 5998, og de skulle efter sigende give mig al den gode bas, jeg drømmer om:-) |
|
|
5998'erne har en del mere bas end de fleste andre rør af typen tror jeg. De har i hvert falde væsentligt mere bas end de to RCA 6as7g og ene Raytheon 6080WC.
Hvilke rør har du nu ? |
|
|
Jeg har kun udskiftet power-rørene. Jeg har nu Sylvania 7236 NOS
|
| Til top |
|
| |
kolind Forum Bruger

Bruger siden: 12 November 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 909
|
| Sendt: 01 Marts 2010 kl. 13:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Librarian skrev:
kolind skrev:
Librarian skrev:
|
|
Hvilke rør har du nu ?
|
|
|
Jeg har kun udskiftet power-rørene. Jeg har nu Sylvania 7236 NOS |
|
|
Dem har jeg ikke kigget efter faktisk. Måske de ikke er duer i en Darkvoice. Jeg har ikke set nogle bruge dem i den i hvert falde. Spændende.. 
|
| Til top |
|
| |