| Forfatter |
|
Mingo Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 197
|
| Sendt: 12 Marts 2010 kl. 08:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg overvejer at købe ovenstående efter en glimrende omtale på headfi.org, men har et problem, som gør, at jeg på dette punkt føler mig mindre begavet.  Jeffrey Tam (coolfungadget) har en ebay shop, som sælger dette apparat. Jeg kan blot overhovedet ikke finde ud af, hvordan man gør, når man skal købe. (Har aldrig købt på ebay) Kan en behjælpelig sjæl fortælle mig det, gerne skåret ud i pap? Det skal bemærkes, at jeg har en PayPal konto. På forhånd mange tak for hjælpen. Har nogen evt. kommentarer til dette køb?
|
| Til top |
|
| |
Mingo Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Marts 2010 kl. 09:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dette apparat skulle efter sigende lyde præcis som Lehmann Black Cube Linear. Så skulle jeg være garderet, når min fremtidsplan om køb af Sennheiser HD800 opfyldes.
|
| Til top |
|
| |
Mingo Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Marts 2010 kl. 09:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
http://www.head-fi.org/forums/f5/matrix-m-stage-amp-review-s imple-cheap-excellent-475618/
|
| Til top |
|
| |
Totoronto Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 436
|
| Sendt: 12 Marts 2010 kl. 10:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er du tilmeldt Ebay, så du kan handle? Hvis du er, så er det bare at trykke på "Buy now" knappen, hvis det er fast pris. Så bliver du automatisk viderestillet til din Paypalkonto, hvor du accepterer købet. EDIT: Fandt lige annoncen Matrix m-stageDa den koster $250 + $40 i fragt risikerer du også at blive snuppet i tolden (+ ca. 30% og 160,- i gebyr til PestDK). Lidt mærkeligt at fragten er gratis til UK og Tyskland, men koster $40 til Danmark  . Formodentlig fordi EMS er større i de lande, hvor det i Danmark er PostDK der leverer. Det skal EMS nok betale for. Mingo: Hvad med at gøre dit link aktivt, så vi andre ikke behøver at klippe og klistre? (ja, jeg er doven  )
|
| Til top |
|
| |
Henrik_sdk Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2008 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 474
|
| Sendt: 19 Maj 2010 kl. 01:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nogen der er hoppet på M-stagen..
|
| Til top |
|
| |
Handberg Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2011 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 5
|
| Sendt: 09 Marts 2011 kl. 08:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg købte en i weekenden, så der er en pakke på vej til Ålleren. Jeg skal nok prøve at skrive lidt bevingede ord omkring den, når jeg har fået lyttet lidt til den. Det skal dog siges at jeg ikke rigtig har nogen andre amps at sammenligne med - (endnu). Jeg har dog mulighed for at prøve lidt forskellige bøffer - hvis det har interesse? (AKG K702, B&W P5, UE super.fi studio 3(IEM), Senn hd205).
Hvis der er nogen i Aalborg området der evt, vil stille en anden head-amp til rådighed til sammenligning, kunne det være fedt.
Det bedste setup jeg vil kunne lave er:
Iphone/Ipod -> M-stage -> AKG K702, B&W P5, UE super.fi studio 3(IEM), Senn hd205
Er ved at samle en ny pc, med et fornuftigt lydkort, men det bliver tidligst i starten af april at den er klar til at give lyd fra sig.
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1852
|
| Sendt: 09 Marts 2011 kl. 13:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvad med saadan en her ?? link
__________________ Jeg ælsker min Ipod
|
| Til top |
|
| |
kolind Forum Bruger

Bruger siden: 12 November 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 909
|
| Sendt: 09 Marts 2011 kl. 13:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var et lidt sløjt link du har bikset sammen dér Claus..
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Marts 2011 kl. 18:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
kolind skrev:
| Det var et lidt sløjt link du har bikset sammen dér Claus.. |
|
|
Jeg sidder paa en Mac og famler mig frem i blinde.... maaske virker dette her http://www.aliexpress.com/product-fm/381490870-A-great-DIY-l eh-man-headphone-AMP-hiend-version-For-AKGG-and-senhaisener- wholesalers.html ellers maa i lige vente et par dage... __________________ Jeg ælsker min Ipod
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Marts 2011 kl. 18:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
nu skulle det virke
__________________ Jeg ælsker min Ipod
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2515
|
| Sendt: 09 Marts 2011 kl. 19:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
En m-stage er ganske fin, men det er jo en kopi, og den slags må jeg sige jeg ikke er så vild med, omend den m-stage har tiltrukket mig lidt pga prisen
|
| Til top |
|
| |
Handberg Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2011 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 5
|
| Sendt: 09 Marts 2011 kl. 21:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så vidt jeg har kunne læse mig til på head-fi så er m-stagen ikke en direkte kopi, men mere stærkt inspireret af lehmann. Om det passer eller ej,
skal jeg ikke kunne sige, men hvis kigger på de to boards så ser de lidt forskellige ud. Man kan sikkert godt få 2 ens kredse til at se forskellige ud.
Jeg havde også kig på noge diy kits på eBay, hos along198609, men der var der i hvert fald tale om direkte lehmann kloner (bare med
billigere/dårligere komponenter) om de er gode eller ej skal jeg ikke kunne sige.
|
| Til top |
|
| |