| Sendt: 02 Maj 2010 kl. 23:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Velkommen til  Hd200 er en relativ klassisk DJ høretelefon, lukket og relativ let, med masser af bas. De kan nu stadig købes hos eks: http://www.aage.dk/shoppingsystem/produkter.asp?gruppe=Hoved telefoner&brand=Sennheiser&oldinfo=20328 600kr Men til 600kr ville jeg nu kigge på nogen superlux hvis jeg var dig, jeg kan ikke forestille mig at de ikke er ligeså behagelige som hd200. Det skal siges jeg har ikke haft dem på, men de ser ud til at være foregængerne til eks. hd595 som er meget behagelige, men ikke nødvendigvis mere behagelige end hd600, Dt880, ath a700 m.fl. En anden ting, det kan godt være at det bare er stikket der er gået i stykker på dem, det er faktisk ret normalt og meget let at fikse. Hvis du har et multimeter så mål modstanden på jackstikket, det skulle ikke være OL mellem sleeve (ground, den del tættest på kablet) og de to andre ringe (højre, ventre). Hvis du ikke har et multimeter, lån et eller køb et hehe, at skifte selve stikket tager 10 min og alle med en loddekolbe og lidt erfaring kan gøre det.
|