Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 12:30   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Head-fi
 HIFI4ALL Forum : Head-fi
Emne Emne: Sony HT-DDWG700 -> Headphones (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
marichuu
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Juli 2010
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 26 Juli 2010 kl. 14:18 | IP-adresse registreret  

Hejsa.
Jeg er nybegynder på det her område, så beklager evt. dumme spørgsmål på forhånd :P
Jeg ser i andre topics at i tit nævner DAC og amplifiers til hovedtelefoner. Mit spørgsmål er; kan jeg nøjes med at bruge min Sony HT-DDWG700 og bare plugge et headpiece direkte foran på den?
Jeg bruger systemet til Xbox360/PS3 (toslink) og film fra PC'en (coax). Her vil jeg også gerne hører om det er muligt at få surround ud til headpieces den vej igennem og hvilket sæt skal jeg helst gå efter til gaming/film?

Altså:

1. Er en DAC/amp nødvendig, hvis jeg har en forstærker?
2. Skal jeg droppe coax frem for toslink?
3. Hvilket sæt hovedtelefoner skal jeg gå efter til konsol gaming/HD film?
Til top Vis marichuu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af marichuu

Claus-dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2007
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 26 Juli 2010 kl. 15:45 | IP-adresse registreret  

Velkommen til

1: Nix hvis du har et sted at stikke dem i og du er tilfreds med lyden, så er du kørende.

2: fisk, jeg kan ikke registrere nogen forskel, brug det du har 1 er 1 og nul er nul, selvom nogle mener noget andet er det min indstilling til det..

3: nogle der er komfortable og lyder godt

Snurrerundt lyd i bøffer kræver at du har en amp/DAC som kan levere (og afkode signalet) det til dine høretelefoner, mit stueanlæg kan f.eks gøre det, men der er også produkter lavet direkte til hovedtelefoner..