| Sendt: 17 August 2010 kl. 22:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
mener den koster 3400 ved TC, så den er en plov billigere end da jeg købte min... Men de er også gået ud af produktion, så nu skal de have solgt lageret..
En lille pinkie og et par russerrør gør underværker, den er GOD lige fra fabrikken og for 1000-1500 kan man gøre den endnu bedre..
Pink Floyd har også fumlet lidt med at opgradere de forskellige dele i den for at løfte den endnu højere, der er endnu ikke kommet en "opskrift" endsige kit, men håber da at Mike får sig taget lidt sammen og laver det "færdigt" så vi andre teknologispassere kan få glæde af det..
Jeg har også en V2 som er "fuldt tunet" og den er bedre til nogle ting, den er lidt blødere i lyden og har lidt mindre bas end V8eren, men jeg ville nødig skulle vælge den ene frem for den anden..
En dårlig ting ved V8 er dog at den har indbygget DAC, det er i princippet en god idé, men det er lidt ligesom at male sin Ferrari med pensel, det er en dårlig ting, havde de dog bare lavet den lidt mere highend, ville det have været fantastisk, som det er nu synes jeg det er lidt en hån overfor den fine forstærker der ligger i samme kasse..
__________________ Jeg ælsker min Ipod
|