Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 11:44   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Head-fi
 HIFI4ALL Forum : Head-fi
Emne Emne: Superlux + mod er det sagen? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Zniper69
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juli 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 26 September 2010 kl. 16:15 | IP-adresse registreret  

Hej folkens

Jeg har haft en bruger her inde længe, men kommer her sjældent. Tidligere har jeg benyttet et bose QC 15, hvilket jeg umiddelbart synes har haft en ok lyd. Ikke desto mindre overvejer jeg nu at anskaffe mig et nyt headset, og blev umiddelbart temmelig overrasket over hvor positivt folk her inde omtaler mærket superlux.
Ud over dette headset har jeg brugt mit steelseries meget, men er mildest talt enormt skuffet over hvor ringe kvalitet (både rent designwise, men også lyden) man får for de omkring 5-600,- jeg betalte for det. Det blev nok egentlig også købt lidt i panik da mit gamle headset stod af.

Jeg forsøgte at læse igennem tråden omkring superlux her inde, men den er blevet temmelig lang, og til tider med lidt afstikkere hvilket gjorde det svært at danne sig et overblik synes jeg. Derfor tillader jeg mig at oprette en ny tråd her, hvor jeg egentlig bare gerne vil vide hvilken superlux model der umiddelbart er at foretrække, samt hvor stor en nødvendighed I mener at det er at modificere headphones'ne.

Jeg har ladet mig forstå at de "out of the box" ikke er specielt komfortable, så det anbefales at skifte kopperne (hedder de det?) ud med nogle fra fx AKG.
Endvidere har jeg lagt mærke til at der er nogen der også vælger at skifte kablet, men her har jeg ikke helt forstået formålet med dette indgreb, samt hvor vigtigt der er for en god oplevelse?

Kort fortalt vil jeg egentlig bare gerne have lidt henvisninger til hvor I anbefaler at man køber både headphones samt det eventuelle tilbehør I måtte finde "nødvendigt". Jeg kan godt styre en loddekolbe og en skruetrækker, men hvis jeg skal modificere vil jeg bestemt heller ikke være afvisende overfor en guide, da jeg aldrig har skruet i et headset før.

Jeg håber at folk er ok med at jeg opretter denne tråd om emnet i stedet for at invadere den anden tråd. Det virkede på mig som om at slutningen på den anden tråd efterhånden var gået hen og blevet temmelig teknisk, så synes ikke at det var på sin plads at komme springe fra sidelinjen og begynde at stille de her "begynder-spørgsmål". Håber I vil hjælpe lidt.
Til top Vis Zniper69's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zniper69 Besøg Zniper69's Websted

MadsTejlgaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2009
Sendt: 27 September 2010 kl. 00:39 | IP-adresse registreret  

Hej zniper.

Mit indtryk fra den anden tråd var at man får meget for pengene - men det koster så også kun 150kr!

Jeg har lige napper et sæt som vel kommer med posten tirsdag. Jeg tog samtidig puderne fra akg da mange herinde lader til at de er blevet glade
for den ekstrainvestering. Jeg så en beskrive det som +50%.

Jeg købte mit hos Dem her:
http://www.thomann.de/dk/index.html?sid=029348dd6ebf3cad54b5 430639425a8c

Der gav jeg sådan cirkus 300 for puder, bøffer og forsendelse.

Jeg tror folk vælge at omkable pga. de kommer med en 2,5mm kabling og et 3,5mm jackstick... Dyre bøffer kør ofte 1/4 Tomme stik, og gerne
tykkere kabler - men jeg tvivler stærkt på nødvendigheden af den del hvis man ikke er rimeligt audiofil i forvejen.

Potentielt giver omkabling en renere lyd og ændrer klangen så det lyder dyrere, men lur mig om ikke dem der modder det her sæt godt kan lide og
hygge sig med processen, og til dels gør det fordi de synes det virker som et sjovt projekt.
Til top Vis MadsTejlgaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MadsTejlgaard

Zniper69
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 September 2010 kl. 00:44 | IP-adresse registreret  

Tak for indlæget. Det er yderst brugbart.

Ang omkablingen, så ver det også lidt det indtryk jeg havde fået. Men udelukker ikke at jeg på et senere tidspunkt kunne være interesseret i at prøve kræfter med det. Om ikke andet så bare for at se om det kan virke! :)

Kan jeg lokke dig til at smide et link til de puder du har valgt også? Jeg kiggede lidt på udvalget, og er lidt i tvivl om hvilke der med fordel kan vælges. Både fordi jeg er i tvivl om hvilke der passer, men også fordi jeg gerne vil vejledes mht hvilke der er at foretrække. Mit indtryk, i den anden tråd, er at der er flere forskellige man kan vælge.
Til top Vis Zniper69's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zniper69 Besøg Zniper69's Websted

wildstyle
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006
Lokalitet: København
Sendt: 27 September 2010 kl. 01:01 | IP-adresse registreret  

Jeg er selv indehaver af et sæt Superlux HD681, som jeg er rigtig glad for. De er blevet modded en del og jeg kan kun anbefale dig, at skifte standard-puderne ud med AKG's velourpuder. Set i lyset af, at puderne næsten koster det samme som bøfferne selv, så er pengene altså alligevel givet godt ud. Det er jo surt at have et par headphones, som man ikke kan holde ud at have på.

Ang. omkabling, så skal du ikke forvente det store, sådan rent lydmæssigt. Jeg havde et sæt, som var blevet omkablet med noget litz-kabel af en art - og der var altså tale om nogle minimale lydforskelle, som du, ved normal lytning, ikke ville bemærke. Men som du selv er inde på, så gør mange det også mest fordi de kan og synes det er hyggeligt at rode med. Og så kan det jo forbedre det generelle "feel" og det visuelle indtryk af hovedtelefonerne.

De fleste af mine modifikationer, har faktisk primært været med henblik på deres æstetisk - for de ser jo ikke specielt kønne ud som standard. AKG-puderne gør dem iøvrigt også lidt mere eksklusive at se på, efter min mening. Jeg har også skiftet headbanded til et i læder, da jeg synes det originale kunne irritere lidt, ved længere tids brug.

Jeg kan varmt anbefale et sæt HD681 - de er billige og tillader at man roder med dem, næsten helt som du har lyst til. Og skulle man ødelægge dem undervejs, så overlever man jo nok.
Til top Vis wildstyle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wildstyle

Mingo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2005
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 27 September 2010 kl. 07:49 | IP-adresse registreret  

Kan dette hjælpe:

http://www.rock-grotto.co.uk/HD681.pdf
Til top Vis Mingo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mingo

MadsTejlgaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 September 2010 kl. 08:50 | IP-adresse registreret  

Altså jeg mener dem jeg bestilte var et sæt akg240 puder... Ville gerne linke men har ikke lige en pc ved hånden så det må blive i aften...

Det er i øvrigt værd at finde et billede af wildstyles sæt i den anden tråd, de er blevet ret fede, så det viser lidt hvad man kan gøre
Til top Vis MadsTejlgaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MadsTejlgaard

Zniper69
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 September 2010 kl. 12:20 | IP-adresse registreret  

Efter at have kigget lidt på sagerne kan jeg regne ud at det må være følgende puder der er tale om. Tror at jeg bestiller disse sammen med et sæt hd681 i aften.

EDIT: Glemte selvfølgelig linket. doh!
http://www.thomann.de/dk/akg_k240270271_velour_ohrpolster.ht m

Er der nogen der ved hvor lang leveringstid man kan forvente cirka?

Fralle
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Marts 2010
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 27 September 2010 kl. 13:52 | IP-adresse registreret  

Jeg mener faktisk, at der gik under en uge, da jeg bestilte mine i for en rum stykke tid siden
Til top Vis Fralle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fralle

kolind
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 November 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 27 September 2010 kl. 14:25 | IP-adresse registreret  

Et hjemmestrikket kabel gør ikke nogen voldsom forskel.. Der er vi ude i marginaler efter mit indtryk (til trods for dette, har jeg naturligvis stadig gjort det alligevel ... Mange bække små...)

Til top Vis kolind's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kolind

Zniper69
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 September 2010 kl. 14:41 | IP-adresse registreret  

Det er fedt at I har været så flinke til at komme med inputs, selv om der var en anden tråd om emnet. Det her har virkelig gjort det hele en del mere overskueligt for mig, og er helt sikker på at jeg bestiller et sæt. Ingen tvivl om det.

Om jeg skifter kablet eller ej vil tiden nok vise.

Kunne i øvrigt godt se at det som wildstyle havde fået flettet sammen ikke ser helt ringe ud. Der må være lagt nogle timer i dét projekt.

wildstyle
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 27 September 2010 kl. 19:00 | IP-adresse registreret  

Zniper69 skrev:
Kunne i øvrigt godt se at det som wildstyle havde fået flettet sammen ikke ser helt ringe ud. Der må være lagt nogle timer i dét projekt.

Jeg har faktisk ikke brugt ret lang tid på det, men det skyldes også, at der er nogle flinke mennesker, som har gjort benarbejdet for mig.

Aluminiums-ringene og filteret er f.eks. lavet af to rare mennesker i England og headbanded er lavet af Claus-dk her fra forummet. Så det eneste jeg har gjort, er sådan set at montere og samle det hele.

Men tak for roserne, jeg er også ret godt tilfreds med dem. Held og lykke med dit eget sæt!

Zniper69
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 September 2010 kl. 19:17 | IP-adresse registreret  

Har netop bestilt to stk.

En af mine kammerater fra uni kunne heller ikke stå for fristelsen. Så han hoppede lige med på vognen! Så fik vi også mulighed for at splejse portoen.

Zniper69
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 30 September 2010 kl. 11:21 | IP-adresse registreret  

Uha.. Kan se at de er afsendt fra Hamborg her til morgen, så der er en seriøs chance for at de kommer til omdeling i morgen. Det håber jeg i hvert fald.

Det kunne være helt super at få dem her til weekenden. Det ville jeg i hvert fald ikke klage over. Er ganske spændt!

Forresten. Når det kommer til udskiftning af puderne, er det så bare at flå de gamle af, og klikke de nye på? Der er ikke noget der skal skrues af eller noget?

wildstyle
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 30 September 2010 kl. 13:03 | IP-adresse registreret  

Zniper69 skrev:
Forresten. Når det kommer til udskiftning af puderne, er det så bare at flå de gamle af, og klikke de nye på? Der er ikke noget der skal skrues af eller noget?

Det er meget enkelt at montere de nye puder. Du hiver bare de gamle af og så skal de nye trækkes udover koppen, på samme måde som de gamle sad på. Der sidder noget gummi-agtigt materiale på bagsiden af begge sæt puder, så det kan næsten ikke gå galt.

Det kræver dog lidt tålmodighed at få dem på, men når man først har fundet rytmen, så tager det ikke mange øjeblikke.

Zniper69
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 Oktober 2010 kl. 10:19 | IP-adresse registreret  

Har netop modtaget mine headphones for omkring 20 minutter siden. Måtte springe ud af badet, for at modtage pakken kun iført håndklæde.

Har lige sat noget Daft Punk på, for at se hvad "all the fuzz is about".

Førstehåndsindtrykket er umiddelbart ganske godt. Jeg er ikke audiophile på nogen måder, så er ikke den rigtige til at vurdere om jeg sidder med det bedste stykke hardware i verden. Men lad mig sige det sådan, at jeg i hvert fald ikke er blevet negativt overrasket. Lyden er helt klart bedre end mit gamle steelseries siberia, og ved daft punk kommer det specielt til udtryk ved bassen. Den er helt anderledes rund og fyldig.

Nu skal jeg ikke kunne sige om det er placebo, men det er også som om at tonerne kommer bedre til udtryk her end ved mine gamle headphones. Når jeg lytter til musikken med disse får jeg et indtryk af at lyden ved de gamle på en eller anden måde flyder mere sammen. Så ved ikke om man kan sige at detaljegraden er højere ved disse superlux, men ét eller andet er der i hvert fald sket!

Har endnu ikke byttet puderne ud. Faktisk synes jeg ikke (efter 4-5 minutter) at de originale puder er så frygtelige, men når jeg føler på AKG puderne kan jeg godt forestille mig at de lige vil give et notch opad rent kvalitetsmæssigt.

Endvidere kan jeg, efter at have fået disse headphones i hånden, godt forstå hvorfor folk vælger at modde dem. Selve udtrykket og den feel de har, er klart lidt halvbilligt. Men det ændrer ikke på at lyden klart er i den bedre ende af hvad jeg er vant til.

Tak for inputs folkens, og fordi I gad guide. Det her tror jeg at jeg bliver glad for. Det kan være at I hører fra mig igen, hvis jeg beslutter at de skal moddes lidt. Kunne godt være fristet til at smide nogle timer i dem, for tror at de kommer til at tilbringe en del tid på mit kranie!

EDIT: Kan fortælle at jeg har været igennem en del Daft Punk nu, et par numre med Disturbed, Pearl Jams "Spin the black circle", Johnny Cash med "Hurt", Fat boy Slim med "Acid 8000", The Prodigy med "Invaders must die", "The barbershop" på youtube samt en lille lydtest der afslørede frekvens spektrum og deslige.

Ind til nu er jeg ikke skuffet. Ved hård rock synes jeg ikke umiddelbart at de har en kæmpe edge, men det skal så også siges at de kun har spillet små 1½ time på nuværende tidspunkt. Har ladet mig forstå at headphones lige skal spilles til inden de har den lyd man kan forvente gennem deres levetid. Ikke desto mindre er jeg stadig positiv, og synes faktisk at de klarer sig ganske godt. Thumbs up!

floe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007
Sendt: 01 Oktober 2010 kl. 11:22 | IP-adresse registreret  

wildstyle skrev:

Jeg er selv indehaver af et sæt Superlux HD681, som jeg er rigtig glad for. De er blevet modded en del og jeg kan kun
anbefale dig, at skifte standard-puderne ud med AKG's velourpuder. Set i lyset af, at puderne næsten koster det samme som
bøfferne selv, så er pengene altså alligevel givet godt ud. Det er jo surt at have et par headphones, som man ikke kan holde
ud at have på. Ang. omkabling, så skal du ikke forvente det store, sådan rent lydmæssigt. Jeg havde et sæt, som var
blevet omkablet med noget litz-kabel af en art - og der var altså tale om nogle minimale lydforskelle, som du, ved normal
lytning, ikke ville bemærke. Men som du selv er inde på, så gør mange det også mest fordi de kan og synes det er hyggeligt
at rode med. Og så kan det jo forbedre det generelle "feel" og det visuelle indtryk af hovedtelefonerne. De fleste af mine
modifikationer, har faktisk primært været med henblik på deres æstetisk - for de ser jo ikke specielt kønne ud som
standard. AKG-puderne gør dem iøvrigt også lidt mere eksklusive at se på, efter min mening. Jeg har også skiftet
headbanded til et i læder, da jeg synes det originale kunne irritere lidt, ved længere tids brug.Jeg kan varmt anbefale et sæt
HD681 - de er billige og tillader at man roder med dem, næsten helt som du har lyst til. Og skulle man ødelægge dem
undervejs, så overlever man jo nok.

Fortæl mere.        

Floes gamle vin på nye flasker
Til top Vis floe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af floe

Zniper69
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 Oktober 2010 kl. 11:31 | IP-adresse registreret  

Ja.. Fyld endelig på med inspiration til hvordan man kan/bør modde disse headphones. Det er kun dejligt at se når folk har smidt nogle kræfter i et projekt og ender med et godt resultat.

Hvis der er nogen der ligger inde med noget gear der kunne bruges til at modde et par HD681 er jeg muligvis også interesseret i at købe noget. Må indrømme at billederne i den anden tråd har givet mig lidt blod på tanden. Kunne godt være fristet til at smide lidt ekstra håndører og tid i det her. Det virker som en sund (red. dyr?) hobby! Ej, jeg klager ikke over prisen endnu.. Det jeg har fået her for 312,- inkl porto er helt sikkert pengene værd. Ingen tvivl om det. Min næste investering bliver formentlig et VIP membership på grooveshark, så jeg kan spille musik fra min HTC Desire. Er der i øvrigt nogen her fra der har erfaring med dét? Eller er det blasfemi at snakke om musikafspilning fra en mobil på dette fora? Mit indtryk er at folk er temmelig kræsne når det kommer til valg af afspiller (hvilket er forståeligt når man ser tråden hvor folk flasher deres gear. Uha det ser dyrt ud meget af det. Specielt når man lever på sin SU).

Zniper69
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 Oktober 2010 kl. 11:15 | IP-adresse registreret  

Siden der ikke rigtig kom noget feedback mht grooveshark, og en Desire som afspiller, så tog jeg chancen og købte VIP i dag. Da jeg ikke rigtig vidste hvad jeg betalte for startede jeg ud med en måned til $3, og min umiddelbare opfattelse er at det slet ikke er så dumt endda. Specielt fordi de tilbyder offline service på mobil, så man kan gemme musikken på sit sd kort og spille det der fra. Filerne er et eller andet krypteret halløj, så det er ikke sådan at man kan købe en måned og så downloade en masse og så bruge det via en anden afspiller eller noget.

Umiddelbart så tillader min Desire også hørebøfferne at spille ganske udmærket. Jeg var lidt i tvivl om hvorvidt den kunne levere strøm nok til at det ville lyde af noget, men tror sådan set at den klarer det lige så fint som diverse middelklasse mp3 afspillere.
Formoder også at det er grundet strøm at der er nogen der vælger at have en lille bærbar forstærker mellem deres transportable afspiller og deres bøffer. Er dette korrekt antaget? Er det i øvrigt noget I vil anbefale at kigge nærmere på, eller er det underordnet når man ikke har et par bøffer til 2000+ kroner?

MadsTejlgaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 Oktober 2010 kl. 16:45 | IP-adresse registreret  

Hej igen Zniper.

Så kom mine også ind af døren for et par minuter siden. jeg fiksede dem fluks med akg puderne, og det gik egentlig let...meget lettere at flå de gamle af end at få de ny på, dog =P

Der er dejlig meget lyd i dem. Nu kør jeg så mine lux'ere på min Onkyo SR705'ers høretelefonudgang...jeg tør ikke udtale mig om kvaliteten til de er bedre tilspillet, men jeg er langt fra audiofil, og umiddelbart lyder de sgu godt. Kan godt regne ud hvorfor folk vælger AKG puderne...

Umiddelbart sidder de godt, de trykker ikke for hårdt, de dybere toner går godt igennem, men diskanten er lige til den skarpe side for min smag...men som sagt så venter jeg til de har kørt de første 10 timer med at vurdere den del.

Der var lidt problemer med betalingen til thomann, tilsyneladende registerede de ikke betalingen via paypal ordentligt og de svarede ikke tilbage på min første mail i løbet af 2 dage. Så ringede jeg til dem via skype out, og de fik hurtigt fikset det - og sms'ede tilbage, og mailede tilbage, og _ringede_ tilbage om hvor kede de var af at jeg havde haft problemer....så det er sgu nogen meget søde tyskere =P

Jeg kan egentlig helt godt lide deres udseende...men hvis jeg vil gøre noget ved dem på et tidspunkt bliver det nok et custom paintjob med en gang warhammer maling. Og så skal der selvfølgelig en iphone mikrofon på, som jeg skriver i en tråd jeg oprettede for en uges tid siden.

Nåh, det var min historie...

Den eksterne forstærker du ser hos en del folk kommer nok af, at en forstærker kan "tune" lyden der kommer ud så den...ja...lyder bedre :P Detaljer der ikke er der normalt kan komme bedre til syne, og jeg vil skyde på at mange andre forandringer af lyden også kan ske. Så en her på forum'et som havde en amp med til et sæt in-ear øretelefoner. Men jo, der er da garanteret også masser af høretelefoner som kræver ekstra strøm i forhold til hvad en mp3afspiller giver af sig selv.

Jeg tør væde med at du kan få en lyd du bedre vil kunne lide hvis du finder en bærbar forstærker som passer godt til dig, hvis du får interessen og går ud og leder...men hvis du ikke kører i tog 1½ time hver dag eller sådan noget tror jeg ikke det er det værd. Og derudover er der ting du kan gøre forinden; for eksempel kan du rippe cd'er i flac eller et andet lossless format din afspiller kan klare, og høre din musik med lavere digitalt kvalitetstab.

Personligt er det min plan at rippe til apple lossless og bruge telefonerne med min iphone...og så bruge det til nat-lytning når jeg er hjemme og ikke vil vække alle med min dali concept bas =P

Og der er der selvfølgelig også noget du kan gøre; når du er hjemme kan du finde en DAC til dit bord og så finde en digital kilde og sætte til dac'en (typisk et eller andet med optisk ud).

Men hvad så evig end du finder at udvidde det her sæt med vil det fuldstændig forrykke pris/kvalitet balancen...med dem her får du rigtig meget for rigtig lidt, så udviddelserne kan ikke "betale" sig hvis kvaliteten er god nok.

Zniper69
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 Oktober 2010 kl. 10:55 | IP-adresse registreret  

Synes at det var et ganske brugbart input. Jeg pendler personligt omkring to timer om dagen i tog/bus, så måske jeg alligevel skulle overveje at kigge mig om efter en transportabel forstærker. Men det må lige vente lidt under alle omstændigheder. Det er trods alt begrænset hvad SU'en tillader af udskejelser på ny elektronik. Ikke desto mindre er jeg interesseret i at høre nærmere hvis nogen skulle have en brugt liggende i gemmerne som de alligevel ikke bruger længere. Den skal selvsagt ikke være alt for dyr, men hvis nogen har noget liggende så giv endelig lyd.

Resten af de ting du kommer ind på i dit indlæg er også yderst brugbart. Jeg deler ikke helt din mening mht det æstetiske ved disse HP's. Umiddelbart synes jeg at de er grimme som bare pokker. Men det er jo selvfølgelig en smagssag, og jeg er ikke typen der pjævser over grimt design når kvaliteten er i orden. Sidder i øjeblikket og skriver fra min IBM T60p, som uden tvivl er det bedste stykke hardware jeg nogensinde har købt. Og den er godt nok grim som et ondt år. Men kender bare ingen mærker der kan tåle den slags tæsk som en IBM (nu Lenovo) tager imod. Og selv om man passer godt på sin bærbare, så er det altså tungt slid når den skal transporteres to timer i tog/bus på daglig basis hvor den også bliver udsat for vind og vejr.
Forskellen er bare at jeg ikke skal gå men min laptop på hovedet. Det skal jeg med mine nye headphones. Derfor kunne jeg altså godt overveje muligheden for at gøre lidt ved designet på et eller andet tidspunkt. Men det kan måske blive et lille jule-projekt. :)

Mine nye headphones skal jeg primært bruge ved denne daglige pendling, til musik mens jeg arbejder på uni og så ellers til min stationære PC der hjemme.

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes