Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 04:39   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Head-fi
 HIFI4ALL Forum : Head-fi
Emne Emne: Hjælp til bluetooth headphones (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Creep
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 December 2010
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 03 December 2010 kl. 16:00 | IP-adresse registreret  

Oi forum!

Jeg ved ikke et hak om HIFI, hvis jeg skal være ærlig, men jeg elsker lækker lyd!
Jeg står i den situation, at mine gamle headphones trænger til, at blive skiftet ud!
Jeg vil gerne høre jeres mening om hvad jeg burde overveje, at anskaffe mig. Kvalitet er et must - derefter prisen ;)

De specifikationer jeg leder efter i mine, forhåbenligt, kommende headphones er, udover kvalitet:

Bluetooth-tilslutning + standard ledning med jack, hvis batterierne skulle rende flade midt i et marathon ;)
Play/Stop/Skip osv. kontrol på selve høretelefonerne eller tilhørende bluetooth remote.
Diskræt mikrofon, hvis mulig. De skulle nødig ligne et gamer headpiece (med mindre et er f**ker awesome!).
Til top Vis Creep's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Creep

nc8000
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 August 2007
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 03 December 2010 kl. 17:52 | IP-adresse registreret  

Med de begrænsede erfaringer jeg har med Bluetooth så mener jeg ikke at Bluetooth og kvalitet rigtig passer i samme sætning (med mindre det er bygge kvalitet og ikke lyd kvalitet du taler om). Ligeledes kender jeg ingen der kan både Bluuetooth og kablede, men mit produktkendskab i dette segment er også meget begrænset.

Du skriver at du skal bruge play etc. kontroller og mikrofon, et det fordi den primære lydkilde de skal bruges med er en iPhone eller lignende ?

Et bud kunne så være den nye Klipsch Image One eller B&W's nye som jeg ikke lige kan huske navnet på. Ingen af disse er dog Bluetooth.

Det bedste jeg har hørt af Bluetooth var et Sennheiser sæt til >2.000 kr. og det var OK, men det kunne ikke også bruges kablet.

Til top Vis nc8000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nc8000

kramer71
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 03 December 2010 kl. 21:37 | IP-adresse registreret  

Jeg har et par stykker til 900 kr. stykket, og de lyder af h til. Elendigt ud over alle grænser,- der er ikke noget der bare er nogenlunde korrekt. Måske fåes de bedre jeg ved det ikke, men de her overgår til ungerne og ps3 en. Jeg orker ikke engang at høre på dem ved telefonsamtaler over skype.

Ps. jeg har et fint lille headset til mobilen til bilkørsel plantronics 975, og det meste af tiden kan jeg høre hvad der bliver sagt og hørt, klart super kvalitet af den slags :)

Bluetooth er rigtigt godt til at synkronisere kontaktpersoner og kalender til pcen.

Til top Vis kramer71's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kramer71

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes