| Sendt: 30 Marts 2011 kl. 20:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej derude - Jeg har besluttet mig at anskaffe mig et par gode høretelefoner (in ear) og vil i den forbindelse høre om der er nogen der har erfaringer eller kender til følgende to: Bose Mobile In Ear 2i og Denen AH-c710 Prisklassen er omkring 1k og er selvfølgelig åben for alternativer til overstående.. På forhånd tak for svar
|