| Sendt: 01 April 2011 kl. 08:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vil bare lige udtrykke min bebejstring
Har med store fornøjelse anvendt Koss Portapro til bærebar lyd gennem flere år. De er blevet budt mange løbeture i blæst,regn
og slud. Jeg har slidt flere skumpuder op og de kan heldigvis skiftes for en slik. Så skete det der ofte sker....forbindelsen ved
jackstikket bliver ustabil efter flere års hiven og sliden i det!
Under min søgen efter et nyt par stødte jeg på påstanden om evighedsgaranti. Jeg skrev til cdon hvor jeg havde købt dem og
de henviste til importøren. Jeg anmeldte skaden og dagen efter modtog jeg med posten et reperationsæt som består af nye
drivere med puder og kabel. Det tog et øjeblik at skifte dem og vupti: et par spritnye portapro!
Det er da meget godt gået for et produkt som jeg gav 225 kr for! __________________ Gert Friis
|