Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. juni 2026 | 12:37   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Head-fi
 HIFI4ALL Forum : Head-fi
Emne Emne: In-ears til iPod/iPhone (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
oo27
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 August 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 444
Sendt: 11 Juli 2011 kl. 20:48 | IP-adresse registreret  

Skal hurtigt have fat i et par "bedst-til-prisen" in-ears til ferien, kører sydpå på fredag, så skal kunne nå at have dem der

Hvad kan anbefales op til max 6-700 kr?

De skal kunne trækkes udelukkende via iPod, ingen ekstern forstærker.


__________________
Samsung LE-32R51B
Samsung HT-P70
Til top Vis oo27's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af oo27
 
Aquila
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 September 2009
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 120
Sendt: 11 Juli 2011 kl. 21:31 | IP-adresse registreret  

Hvilket musik hører du? Hvilke signaturer kan du lide? It makes it that much easier for the rest of us :-)

__________________
Audiophile in training
Til top Vis Aquila's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Aquila Besøg Aquila's Websted
 
oo27
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 August 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 444
Sendt: 11 Juli 2011 kl. 22:37 | IP-adresse registreret  

Aquila skrev:
Hvilket musik hører du? Hvilke signaturer kan du lide? It makes it that much easier for the rest of us :-)


Den klassiske med "alt-muligt-blandet", P3 musik, Camille Jones, Metallica, Volbeat, Nephew etc. Vil gerne have en god bund når jeg fyrer den af med noget Metallica/Vobeat, men stadig mulighed for at lydbilledet ikke bliver mudret.

Har kæmpe anlæg til bilen liggende, men det ender nok med at være et evigheds projekt

Lidt hurtigt review siger at a-JAYS two/three er gode, og Sennheiser CX300 II også er ok - korrekt?

Har også tidligere hørt godt om Klipsch S4i.

Er jeg på rette spor?


__________________
Samsung LE-32R51B
Samsung HT-P70
Til top Vis oo27's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af oo27
 
techtrino
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Juni 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 2515
Sendt: 11 Juli 2011 kl. 22:40 | IP-adresse registreret  

Uha, til fredag, det kan stort set ikke nåes. Desværre er der ikke rigtigt nogen danske butikker der har kvali IEMs.

Skal det være IEMs? Ellers start med et par Koss Portapro fra Hifiklubben eller et par små grado
Til top Vis techtrino's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af techtrino
 
oo27
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 August 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 444
Sendt: 11 Juli 2011 kl. 23:03 | IP-adresse registreret  

Skal gerne være IEM´s

Ser ud til jeg går efter S4i eller a-JAYS Three, får ok reviews til mit umiddelbare behov.

Fundet en super tråd, der lige skal kigges igennem: http://www.head-fi.org/forum/thread/478568/multi-iem-review- 182-iems-compared-soundmagic-e30-blue-ever-blue-866b-added-7 -06



__________________
Samsung LE-32R51B
Samsung HT-P70
Til top Vis oo27's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af oo27
 
Henrik_sdk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 Oktober 2008
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 474
Sendt: 11 Juli 2011 kl. 23:04 | IP-adresse registreret  

hvis budgetet kan udvides lidt er der et par Sennheiser ie8i brugte til 1300 på hoved-fi  http://hoved-fi.dk/viewtopic.php?f=18&t=172
Til top Vis Henrik_sdk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Henrik_sdk
 
techtrino
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Juni 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 2515
Sendt: 11 Juli 2011 kl. 23:09 | IP-adresse registreret  

Nup de ie8 hvis du har råd, de er sgu helt okay og holder prisen ret godt hvis du bare passer på dem.
Til top Vis techtrino's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af techtrino
 
oo27
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 August 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 444
Sendt: 13 Juli 2011 kl. 09:39 | IP-adresse registreret  

Har fået fat i et sæt a-JAYS FOUR nu - er umiddelbart lidt skuffet over lyden.

De bliver fødet af min iPod Touch 3G (iOS 3.1.2) og jeg har lidt issues:

1) jeg kan ikke bruge remoten?

2) Max volumen er ikke høj nok til min sma = løst via firmware update

3) Der er stort set ingen bund/bas - som ellers skulle være ok ved a-JAYS = løst via firmware update





__________________
Samsung LE-32R51B
Samsung HT-P70
Til top Vis oo27's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af oo27
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes