Tilbage til HIFI4ALL.DK 27. juni 2026 | 06:30   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Head-fi
 HIFI4ALL Forum : Head-fi
Emne Emne: Nye in ear. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Kega
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 Maj 2010
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 22
Sendt: 17 August 2011 kl. 14:24 | IP-adresse registreret  

Hey.

Jeg står i den situation at jeg mine in ear hørebøffer er gået død, så skal finde nogle nye.

Dem jeg har kigget på er
ThinkSound TS02: http://www.trustedreviews.com/Thinksound-ts02-mic_Headphones _review
Shure SE215: http://www.trustedreviews.com/shure-se215_Headphones_review
Phonak Audeo PFE012: http://www.trustedreviews.com/Phonak-Audeo-PFE-012_Headphone s_review

Jeg ved godt at de alle samme giver en mere basset lyd, og ikke har et neutral lydbillede - men til det musik jeg oftest har i
ørene så er det meget passende. :)

Mit problem er bare, at jeg ikke rigtig kan finde nogen forhandler i Danmark som har kvalitets in ear. Oftest skal de bestilles
i udlandet og så stiger prisen en del :)
Ved heller ikke om de 3 jeg har kigget på er de bedste - er meget uvidende på området. Dog er det smart at man kan skifte
ledning på Shure, men synes de er noget dyre (700+.-) og deres form er lidt unik - hvilket kan være et problem.

Så håber der er nogen som kan hjælpe mig, på forhånd mange tak.
Til top Vis Kega's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kega
 
Kega
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 Maj 2010
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 22
Sendt: 19 August 2011 kl. 09:39 | IP-adresse registreret  

Slet ingen som kan hjælpe?

Er jeg i det forkerte forum, eller er in ear bare ikke noget flok bruger her?

På forhånd tak og håber alle får en fremragende weekend :)
Til top Vis Kega's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kega
 
telum
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 December 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 165
Sendt: 19 August 2011 kl. 10:50 | IP-adresse registreret  

jeg ved ikke om det er lovligt at linke til herinde, men prøv på hoved-fi.dk der er lidt mere gang i den.
Til top Vis telum's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af telum
 
Kega
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 Maj 2010
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 22
Sendt: 19 August 2011 kl. 10:51 | IP-adresse registreret  

Mange tak for tippet :)
Til top Vis Kega's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kega
 
Saijajin
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 September 2008
Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline
Indlæg: 128
Sendt: 24 August 2011 kl. 00:48 | IP-adresse registreret  

Selvfølgelig er her da in-ears folk.

Af de nævnte har jeg hørt Phonak Audéo. De er ganske udemærket, dog synes de har et neutralt lydbillede frem for basset. Har lige nu et par til salg i KSB.

 

Til top Vis Saijajin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Saijajin
 
Henrik_sdk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 Oktober 2008
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 474
Sendt: 24 August 2011 kl. 01:30 | IP-adresse registreret  

Jeg har også en Mercedes den bruger dog en del diesel, men har den pt til salg i ksb 
Til top Vis Henrik_sdk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Henrik_sdk
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes