Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2026 | 07:47   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Head-fi
 HIFI4ALL Forum : Head-fi
Emne Emne: Arbejds hovedtelefoner (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Thomaslje
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 November 2008
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 104
Sendt: 15 September 2011 kl. 16:47 | IP-adresse registreret  

Hej jeg leder efter et par Arbejds hovedtelefoner  som lukker lyden godt væk sådan å hvis jeg slår græs osv at den ikke høres særlig meget. det er lyd fra en mp3 afspiller så det behøves ikke være nogle vildt dyre nogle med sindsyg lyd. Jeg hører for det meste techno (dubstep, house, hardstyle osv)

så hvad ville i foreslå og vil gerne have at de sidder godt fast på hoved så de ikke falder så nemt ned når man bukker sig osv og det skal være full ear headphones (dem der dækker hele øret)

håber det er til at forestå, har også fået anbefalet dem her SUPERLUX HD-662 men sidder de godt fast på hoved
Til top Vis Thomaslje's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thomaslje Besøg Thomaslje's Websted
 
Henrik_sdk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 Oktober 2008
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 474
Sendt: 16 September 2011 kl. 01:41 | IP-adresse registreret  

Til top Vis Henrik_sdk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Henrik_sdk
 
Teos
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 April 2006
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 12
Sendt: 16 September 2011 kl. 07:15 | IP-adresse registreret  

Hejsa,

Jeg kan klart anbefale disse:

http://www.bose.com/controller?url=/shop_online/headphones/n oise_cancelling_headphones/quietcomfort_15/index.jsp

Jeg købte dem da jeg rejser meget, men jeg bruger dem nu til alt. De er dyre men forfærdelig gode.

MVH
Steen
Til top Vis Teos's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Teos
 
Thomaslje
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 November 2008
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 104
Sendt: 16 September 2011 kl. 15:06 | IP-adresse registreret  

De er lige lovlige dyre nu har jeg kigget lidt på dem jeg belv anbefalet SUPERLUX HD-662 men der er bare det problem at i anmelderene står der at de ikke sidder særlig godt fast på hoved altså at de ikke klemmer så meget 

kunne i Anabela noget hvis vi sætter et prisleje på 400.kr max


har haft et par creative hq 1400 men ved ikke om der er noget bedre alternativ til prisen
Til top Vis Thomaslje's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thomaslje Besøg Thomaslje's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes