Sendt: 26 Oktober 2014 kl. 18:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bo Rock skrev:
Nogen der ved hvor jeg ka købe nyt pap (recone) til enhederne eller findes der andre enheder der erstatter 104h og 108h ??? Og
kan det betale sig at købe ny 035ti ???? Jeg fik de to store højtalere reconet for et par år siden..Jeg tænkte bare som lager..?? Kan det betale sig at
have recone kit på lager ? Smuldrer det ikke med tiden ?? |
|
|
Så vist jeg ved så findes der ikke længere reconekits til 108h, men 104h kan vist stadig skaffes fra usa. Der sker ikke noget ved at købe et kit til 104h,
det er jo en slags lærredsophæng, og de kan holde rigtig mange år. Det er noget andet med et kit til le14-h1 hvor ophænget vil smuldre selvom det er
gemt væk i en kasse. Om det kan betale sig at købe 035ti, ja hvis du forventer at de futter af engang så er det da rart at have et ekstra sæt, der
produceres ikke længere originale kits til dem, men typen er brugt i en hel del jbl modeller så der vil være reservedele at få i mange år endnu på bl.a
ebay. Bemærk at der sidder en lille skum 'plug' bag diskanten, den vil ofte ligesom man ser med kantophæng smuldre med tiden.
|