Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2025 | 21:16   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Fejl ved standby? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
psnabe
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 10 December 2014
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1
Sendt: 10 December 2014 kl. 18:24 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg har fået et sæt Pioneer XW-BTS5-K 50W trådløst Bluetooth højtalere til min PC. Jeg koblede dem hurtigt til fredag aften. Og der virkede de fint. Lørdag morgen stod de tændt (har nok ikke slukket dem) - så ville sætte dem på stand by. (de har et panel ovenpå højre højtaler) - men der skete absolut ingenting - ligegyldigt hvor meget jeg trykkede. Jeg tog strømmen fra dem - og prøvede igen. Da lykkedes det mig en gang at sætte dem stand by men ellers ikke. Jeg kunne godt spille musik fra dem. Men jeg kunne ikke skrue op og ned eller sætte på mute ved at benytte panelet ovenpå højtaleren. Så jeg skrev til forhandleren.

Han stillede så nogle ekstra spørgsmål - og jeg prøvede dem så igen i går - og der virkede de fint. Så jeg skrev til forhandleren med de nye oplysninger. Han skrev følgende tilbage: "Kan vi ikke lige se tiden an om fejlen kommer igen? Måske er der sket noget ved den første parring som har låst den, men kommer det igen skal jeg nok ombytte den?"

Nu er det så jeg tænker. Kan en bluetooth parring låse et fysisk betjeningspanel? Og hvorfor optræder det så først på anden dag? Er det en helt plausibel forklaring han kommer med eller?
Til top Vis psnabe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af psnabe
 
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4856
Sendt: 10 December 2014 kl. 19:09 | IP-adresse registreret  

Hej!

Det lyder umiddelbart som om, at forhandleren har fået hjulpet dig godt i denne situation. Og han tilbyder endda, at ombytte dem, hvis fejlen kommer igen. Det er god service!

Men vedr. selve fejlen, så kan alt gå galt, når elektronik skal arbejde sammen med software. Og nogle gange er det nødvendigt med en nulstilling af apparaturet, hvilket ikke behøver være en fabrikationsfejl. Og forhandleren kender i dette tilfælde produktet så godt, at han har kunne hjælpe dig pr. e-mail... det er en sjælden kvalitet, at forhandlere kender deres produkter så godt.

Så nyd dine højtalere, og vid at du har en god, serviceminded forhandler bag dig. Det er ligeledes en sjælden, men meget værdsat kvalitet!

Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes