| Sendt: 30 Maj 2015 kl. 15:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg skal have en ny diskant til mine Dali Suite rear, der sammen med subben under køleskabet udgør mit diskrete køkkenanlæg. Det kun den ene
diskantr der skal skiftes, da køkkenopstilligen aldrig bliver hifi, gider jeg ikke kaste ekstra penge efter at få 2 ens diskanter. Jeg har kontaktet hfk,
som har en diskant til mig til 300, men jeg vil egentligt hellere finde noget billigere.
Jeg har (desværre) masser af fritid i øjeblikket, så hvis der kan anbefales en butik i kbh hvor jeg kan til til med diskanten for at få en npgenlunde
tilsvarende vil jeg blive glad. Dovenskab er dog også en faktor, så hvis der kan linkes til en netbutik der kan klare opgaven, så bliver jeg endnu
mere glad. Det kan selvfølgelig være at ´diskanten fra hfk er den bedste løsning, men husk det blot er en køkkenanlæg?
Jeg har haft lidt svært ved at finge info om dem, men der er tale om nedenstående model, dog en lidt nyere aftapning med bedre terminaler
Dali Suite Rear : /251589822568">http://www.ebay.co.uk/itm/DALI-SUITE-REAR-SUR ROUND-SPEAKERS-PAIR-USED-BLACK-/251589822568
|