| Sendt: 18 September 2015 kl. 19:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Situation:
Har et BeoSound 3000 i min spisestue med to Beolab 6000 højtalere sluttet til. Derudover er anlægget forbundet med en Beolink Wireless 1, som sender til en Beolink Wireless 1 i soveværelset, som igen er knyttet til en Beolab 3500 højtaler.
Jeg er i den situation af jeg gerne vil erstatte mit Beosound 3000 med en Sonos Connect. Jeg vil så slutte mine Beolab 6000 højtalere direkte til denne.
Spørgsmål:
Jeg har grundlæggende to spørgsmål.
1) Jeg vil gerne beholde min Beolab 3500 højtaler i soveværelset, så spørgsmålet er om der findes et set-up som kan sikre dette sammen med Sonos Connect, uden at jeg skal bruge endnu en Sonos Connect direkte tilsluttet Beolab 3500? Jeg tænker om der findes et stik jeg kan forbinde mellem min Beolink Wireless 1 til Sonos Connect i stuen, så denne fortsat kan sende til Beolink Wireless 1 i soveværelset?
2) Hvis ja, kan jeg så fortsat afspille musik i soveværelset uden af afspille i stuen og omvendt. Jeg er med på at jeg ikke kan afspille forskellige musik i rummene, men jeg vil f.eks. gerne kunne afspille i soveværelset uden at der samtidigt afspilles i stuen og omvendt.
Hvis ovenstående er muligt, vil jeg meget gerne have et link til det konkrete stik jeg skal bruge. Synes ikke jeg har kunnet finde noget ved research på nettet.
På forhånd tak for hjælpen.
|