| Forfatter |
|
Team Easy On Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 5
|
| Sendt: 25 Juni 2004 kl. 13:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
dade Forum Bruger

Bruger siden: 04 Juli 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 50
|
| Sendt: 25 Juni 2004 kl. 18:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.. surround receivere, og ISÆR sådan nogle billige surround pakker er svære (umulige?) at komme af med. Jeg har selv prøvet engang via dba.dk men uden held. Det endte med at jeg solgte det til en i familien. Du kan godt prøve men du skal IKKE sætte prisen særligt højt. mit bud ville være ca. 400 dask højest....(arj.. aner det ikke) men prøv dig frem og sænk prisen hvis det ikke giver pote.
mht cervin vega højttalerne var det så ikke en ide at kigge på classic serien istedet for. Den mindste i den serie koster kun et par hundrede mere end V-10F... grunden til jeg siger det er at jeg har en ven der siger at netop den serie du nævner ikke er særlig god. Men du må hellere høre nogle af experterne herinde først __________________ "106 miles to Chicago. We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
|
| Til top |
|
| |
Sezuan Forum Bruger

Bruger siden: 20 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 222
|
| Sendt: 25 Juni 2004 kl. 20:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil bestemt ikke kalde mig ekspert i HIFI eller for den sags skyld Cerwin-Vega højttalere. Jeg ved dog at komponenterne i Classic serien er væsentligt bedre end i V-serien, plus at diskanten er mere "til stede" hos Classic serien.
Vælger du V-10F så behøver du ikke en særlig kraftig forstærker, da dens følsomhed er meget høj. Du vil nemt kunne spille utroligt høj, med selv en relativ lille forstærker på bare 50-60W!
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 25 Juni 2004 kl. 20:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har hørt en cambridge p500 give den gas på netop v-10, men gå efter en nad c272 hvis der er kontanter til det. men ellers vil jeg give sezuan ret.
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 26 Juni 2004 kl. 12:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay, tak for info folkens, men nu undrer jeg mig lidt over det som Kim Olsen sae: Kunne sagtens finde på at købe den der cambridge p500, men skal jeg så også have en CAMBRIDGE C500 ???  For det er vist noget med at de to hører sammen eller sådan noget, har j læst inde på hifiklubben ? :S...
|
| Til top |
|
| |
schrez Forum Bruger

Bruger siden: 08 Februar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 374
|
| Sendt: 26 Juni 2004 kl. 13:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeps du skal have en forforstærker.
men du kan jo også 'bare' købe en int. forstærker.
den skal andre er inde på ikke nødvendigvis være verdens vildeste forstærker.
men hvad er prislejet?? så en nad 320bee på dba.dk? til 2000 som vist kun var et par måneder. dette kunne være et godt bud.
spec. for 320bee kan findes på hifiklubbens hjemmeside
|
| Til top |
|
| |
schrez Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Juni 2004 kl. 13:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 26 Juni 2004 kl. 13:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjaah prislejet var nok 3000 for en forstærker, meeen ville da også være nice hvis jeg kunne få en cd-afspiller med til den pris såee, men den der NAD kunne bestemt være et kig værd, når det er 2i1 og det koster det samme...
|
| Til top |
|
| |
schrez Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Juni 2004 kl. 13:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
| Nad C541i, Spiller perf. , pæn og velh. 2 år gl. nypr. 3500 kr |
1.600,- |
|
Nad 524, ca. 3år... virker perf., står som ny. (nypris 2599kr.) |
800,- | to billige bud på en nad cd afspiller. det skal siges at jeg ikke umiddelbart kender den sidste, men den første er en ganske glimrende maskine til 1600
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 26 Juni 2004 kl. 13:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay, men hvor har du fundet de annocer ? Jeg kommer fra esbjerg så det ska være umddelbart i nærheden..
|
| Til top |
|
| |
schrez Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Juni 2004 kl. 14:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
på www.dba.dk
kan ikke lige huske hvor i landet det var. men der er kun to ud af mange muligheder...
|
| Til top |
|
| |