Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 21
Sendt: 26 August 2004 kl. 14:34 | IP-adresse registreret
Jeg er på jagt efter nye højtalere til mit anlæg: primare I20 og D20. Det jeg har læst om Quads dynamiske højtalere virker lovende. Desværre har min jagt efter en demonstration af højtalerne været forgæves. Det virker som om at det er umuligt at lytte til kombinationen inden jeg bestemmer mig.
Derfor leder jeg efter en forhandler i omk. Kbh. eller i Malmø eller i Helsingborg.. højtalerne bliver vist alligevel importeret via Sverige har jeg hørt.
Hvis nogen i forummet har andre forslag til højtalere, skal i endelig skyde løs. Det jeg er på udkig efter er gulvhøjtalere til ca. 10.000 pr. sæt. Som har en god detaljeringsevne selv ved lave niveauer. Jeg har skaffet mig af med mine B&W cdm1 som jeg ikke var særligt tilfreds med, de havde en næsten steril lyd efter min smag.
Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 21
Sendt: 26 August 2004 kl. 16:12 | IP-adresse registreret
Tak skal du ha', Michael. Hvis det er Quad'erne du mener, så havde de ikke nogen hos Speakercorner da jeg ringede i sidste uge, og de fik vist ikke nogen lige med det samme.
Er der overhovedet nogen som har erfaringer med butikker på den anden side af sundet?
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum