| Forfatter |
|
Kurt von Kubik Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 5656
|
| Sendt: 24 September 2004 kl. 15:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
dumbo Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2296
|
| Sendt: 24 September 2004 kl. 15:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skynd dig da at købe Kurt......du er jo helt vild med dem..... 
Det må da være en gave fra himmelen for én som dig....
|
| Til top |
|
| |
perejvind Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2488
|
| Sendt: 24 September 2004 kl. 15:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der mon plads til dem under forskærmen på min Golf? Mit horn er lige gået istykker.
__________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 24 September 2004 kl. 16:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
perejvind skrev:
| Er der mon plads til dem under forskærmen på min Golf? Mit horn er lige gået istykker. |
|
|
Pas nu på kørekortet unge mand. Det kan være yderst ansvarspådragende, at forskrække medborgere med den slags nytårsløjer
|
| Til top |
|
| |
Bjørn B Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1592
|
| Sendt: 24 September 2004 kl. 16:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Kurt.
He He de Eben Speakers kan du godt nok ikke lide hva, jeg har nu aldrig selv hørt dem, men hvad jeg har læst og fået af vide, ja så er det der BÅT vist ikke helt ved siden af...

|
| Til top |
|
| |
Skorpio Udelukket fra forum

Bruger siden: 11 Februar 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 470
|
| Sendt: 24 September 2004 kl. 16:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Eben, Vienna, Pathos, Audio Aero Capitole, bl.a, bl.a.....alle under 1 år og alle til salg under halv pris. Specielt slemt når nyprisen er på bilniveau 
Tror det er et sygdomstegn for branchen....de har spændt buen for hårdt. 3020 tråden er nok nådestødet!
Når mange skifter setup som en bøsse skifter halsklud skal der jo være efterladenskaber....men selv til halvpris er disse "tilbud" næppe attraktive! 
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 24 September 2004 kl. 17:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halløj igen! Jeg har her på en sen fredag eftermiddag fået det man roligt kan kalde en monstererkendelse. Jeg har fundet ud af og løst hele problematikken omkring den her Xcentric. Faktisk måler den ret som et skud og er 100% neutral, afslørende, levende, detaljeret, troværdig, klangægte og på alle måder en vaskeægte high end speaker. Den er bare lavet til at spille under vand!  . Derfor har den vandtætte membraner i plast og korrosionsfrit aluminium. Den er lavet til undervandsbrug - en submarine speaker  . Du skal altså bare iføre dig våddragt, snorkel/iltudstyr el. lign. og så fylde dit lytterum med vand (det siges at blive endnu bedre hvis det er single malt eller til nød øl). Så kører de bare klatten. God fornøjelse! PS! Et par kloge har spurgt: "hvordan fandt du lige ud af det"? Hertil må jeg svare, at det var ikke mig, men en meget go´ven der er marinebiolog. Han siger de er de eneste speakers i verden som nogen fuldvoksen hvalros buk/tyr (eller hvad sådan en nu hedder) har forsøgt at parre sig med, når den nedsænket i vand gengiver en hun hvalros´ brunsthyl  . Alle andre speakers er gået kolde (våde) længe før han kom i godt "humør" PSS! Det er faktisk vist nok hans sæt der er til salg for 22K, man skal så blot vide, at det har altså mistet mødommen  Måske er det det man mener med "tilspillet"
|
| Til top |
|
| |
kyhn Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3396
|
| Sendt: 24 September 2004 kl. 17:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Faktisk så tror jeg du skal hen i den noget mere alkoholiske afdeling hvis det skal kurere alle mislyde. så kan man jo drikke efter behov
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1987
|
| Sendt: 24 September 2004 kl. 20:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skorpio skrev:
|
Eben, Vienna, Pathos, Audio Aero Capitole, bl.a, bl.a.....alle under 1 år og alle til salg under halv pris. Specielt slemt når nyprisen er på bilniveau 
Tror det er et sygdomstegn for branchen....de har spændt buen for hårdt. 3020 tråden er nok nådestødet!
Når mange skifter setup som en bøsse skifter halsklud skal der jo være efterladenskaber....men selv til halvpris er disse "tilbud" næppe attraktive! 
|
|
|
Hej Skorpio !
Du har været der før. Jeg kan godt følge din aggumentation et lille stykke hen af vejen. Jeg syntes måske ikke at dit indlæg bære præg af den største objektivitet og saglighed. Bare fordi enkelte vælger at sælge de givne produkter, behøver jo ikke at betyde at det er dårlige produkter.
Nogle af de mærker du nævner fra salgslisten, skyldes bla. opgraderinger indenfor samme mærke.
Husk ! Salg har mange årsager. Det siger altså ikke noget om kvalitet.
Jeg ejer iøvrigt selv AA Capitole + VA Strauss, som jeg meget gerne vil give dig en lille demo af, så du kan høre hvad et setup, med disse herligheder kan frembringe. Jeps, de ryger ikke på salgslisten !!!!
Der er trodsalt mange hifi-folk som er glade for deres setup inkl. mange af de produkter som du nævner i ovenstående. De er med andre ord ikke på salgslisten. Derfor syntes jeg at dit indlæg savner noget objektivitet og saglighed.
Gør dine egne erfaringer. Det gør du bedst ved at lytte, istedet for at drage hurtige, fordomsfulde konklusioner !!
__________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 24 September 2004 kl. 20:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har hørt "Emilie", og jeg vil ikke gengive min oplevelse her, da jeg gerne vil holde mig på nul advarsler.
men der er jo en del diskussion om tilspilningsspørgsmålet....
så jeg håber det bedste, og håber at kunne opleve en tilspillet version inden for et halvt års tid. __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
mikp Forum Bruger

Bruger siden: 08 Maj 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 348
|
| Sendt: 24 September 2004 kl. 20:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
her må jeg give holberg ret. prøv lge at gå ind på audiogon og se hvad der er til salg der. og hvilke priser, det er sat til.nævn mig lige et mærke, scorpio, du aldrig har set til salg efter senest 1 år
|
| Til top |
|
| |
perejvind Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2488
|
| Sendt: 24 September 2004 kl. 21:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
kim olsen skrev:
jeg har hørt "Emilie", og jeg vil ikke gengive min oplevelse her, da jeg gerne vil holde mig på nul advarsler.
|
|
|
Der er da vist ingen, der nogenside har fået en advarsel, for at skrive deres mening om et produkt. Det er da et af formålene med dette glimrende websted __________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 24 September 2004 kl. 21:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
fair nok, jeg gør det kort.
kasse lyd, i bogstaveligste forstand men meget underligt et bredt stereo perspektiv, elendig gengivelse af stor set alt, og de lød som om de var i stykker. det var de bare ikke.... diskanten henledte tanken på engang jeg skulle "undersøge" en bekendts jamo d590, og måtte konstatere at diskanten var klinisk død, grundet for høj belastning. __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 24 September 2004 kl. 23:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skorpio skrev:
|
|
|
|
Den eneste Pathos jeg har set til salg, er Dennis´ Logos - det vejer altså ikke særligt tungt i statistikken at du kan henføre din kritiske røst til et enkelt eksemplar, men det lader tilsyneladende til at alt tungt grej ifølge dig, er noget skidt hvis folk vælger at sælge det i en alder der ikke er godkendt eks. ½ år!
Det er et frit land vi lever i, og folk har faktisk deres fulde ret til at skifte som de vil. Vi kan jo begynde at tælle alt det andet der er til salg derude. Jensen sælger af og til noget Mac eller Wadia som ikke er super-gammelt - naturligvis må det jo så også være noget hø, eller? __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
| Sendt: 24 September 2004 kl. 23:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
jammen dog skorpio.. skal vi til det endnu engang 
kan da nævne Pathos er solgt, og den skal stå i et køkken som baggrundsanlæg, det må du da kunne få noget ud af..
hvorfor himler du ikke op om at 58% af alt udstyr tilsalg kommer fra klubben ?
skal min opera ik os nævnes ? eller gryphon ? eller trensparent kablerne ? alle produkter der ik findes i klubben 
god fornøjelse
|
| Til top |
|
| |
Alex E Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2051
|
| Sendt: 25 September 2004 kl. 00:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad er det du vil sige med dit indlæg ?
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 25 September 2004 kl. 00:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alex E Nielsen skrev:
|
Hvad er det du vil sige med dit indlæg ? |
|
|
BÅT såmænd - bare BÅT!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 25 September 2004 kl. 00:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kurt von Kubik skrev:
Alex E Nielsen skrev:
|
Hvad er det du vil sige med dit indlæg ?
|
|
|
BÅT såmænd - bare BÅT! |
|
|
Ja, det har jeg forstået ! - men er det ikke bare en gentagelse af tidligere indlæg ?
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 25 September 2004 kl. 00:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alex E Nielsen skrev:
|
Ja, det har jeg forstået ! - men er det ikke bare en gentagelse af tidligere indlæg ? |
|
|
Well dybest set jo! Men nu er det jo til halv pris  . Og da nogen indædt har forsvaret dem, så er der da gode muligheder for dem, at erhverve både mange og "billige" båt lige nu.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 25 September 2004 kl. 00:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kurt von Kubik skrev:
Alex E Nielsen skrev:
|
Ja, det har jeg forstået ! - men er det ikke bare en gentagelse af tidligere indlæg ?
|
|
|
Well dybest set jo! Men nu er det jo til halv pris . Og da nogen indædt har forsvaret dem, så er der da gode muligheder for dem, at erhverve både mange og "billige" båt lige nu. |
|
|
Tja, hver sin smag ... Jeg har dog aldrig selv lyttet til Eben og er lidt overrasket over High Fidelity's test ... underlig test 
|
| Til top |
|
| |