Bruger siden: 30 Juli 2003
Status: Offline Indlæg: 8
Sendt: 04 August 2003 kl. 11:08 | IP-adresse registreret
Har hørt et par dali new suite der lød rigtigt godt. Da disse desværre ikke kan købes brugt endnu tænke jeg om der var nogen der kendte til den lydmæssige forskel mellem "new suite" og den gamle "suite" model.
Bruger siden: 30 Juli 2003
Status: Offline Indlæg: 8
Sendt: 07 August 2003 kl. 02:20 | IP-adresse registreret
På hvilken måde farver de gamle suite lyden??
Jeg var nede i hifiklubben og foretrak klart new suite frem for dali 5005/6006. De manglede lidt bas i forhold til 6006, men gav til gengæld langt flere detaljer i musikken, hvilket jeg foretrækker.
Bruger siden: 11 Januar 2004 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 44
Sendt: 19 Januar 2004 kl. 12:53 | IP-adresse registreret
MartinN skrev:
På hvilken måde farver de gamle suite lyden??
Jeg var nede i hifiklubben og foretrak klart new suite frem for dali 5005/6006. De manglede lidt bas i forhold til 6006, men gav til gengæld langt flere detaljer i musikken, hvilket jeg foretrækker.
Hej Martin.
Vil de efter din menning, være gode til ambient/trance/techno??? - hvis de understøttes af en god Sub.?? ("Seriøs" lytning - ikke bragende fest og bulderbas)
Jeg kan fint godkende 6006, men finder den alt for stor til min stue. Suite ville passe mig meget bedre!
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum