Spændende.!
Med en anelse hjælp fra Google samt Babelfish er jeg nået frem til at det er en nye serie K med front, center, Subwoofer og baghøjtalere:

Ovenstående er fra en polsk side. På russisk lyder annonceringen efter babelfish's vridemaskine:
Kompact/Kontrolled/Koherent - the triunity of qualities is declared by company Audiovector priority with the creation of the acoustics of a series "k". New generation (napol'niki, shelf AC, center, rear echelon workers, sabvufery) assumes the presence of versions, for example: elder columns K3 have a version K3 Super, sabvufer K- sub- - K- sub- Super and so forth the structural special features: the technology of tuning Lf- component Quarter Wave (fourth wave resonance), SC/NC- diffusers from the carbonic- mineral composite, neodymium magnets, firm upgrade (Individual Upgrade Concept).
Måske ikke det mest forståelige, men det tyder på at være en serie der som nævnt rummer front, center, subwoofer, reol/bag højtalere og som kan opgraderes fra standard til "SUPER".
Audiovector bruger 3 K'er til at definere den nye K-serie: Kompact, Kontrolleret og Koherent (min bemærkning: På engelsk blive det til Audivector serie C: Compact, Coherent og Controlled - øhh)
Så måske er det en ny serie C, som hedder K, de steder hvor man staver Kompakt med K
På den Polske side www.bestaudio.com.pl/audiovector.htm
Står der noget om serie C, men jeg kan ikke gennemskue om der står efterfølger for serie C eller om der står udgangspunkt i Serie C. Nogen der kan polsk?