| Sendt: 13 November 2004 kl. 19:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle.
Jeg fik lige tilfældigvis Tape Connections reklame ind af døren, hvilket passer mig glimrende da jeg har skadet mit ben, og ligger ned. Jeg forstår dog ikke at TC også forhandler lommelygter.
Vi skal snart til at flytte, og jeg er ikke synderlig vild med baghøjttalere, eller surround i det hele taget....så det irriterer mig lidt at skulle have dem op igen. På den anden side kan jeg godt lide at høre lidt 6-kanalers musik fra tid til anden(sjældent). Jeg ville helst slippe afsted med kun at have mine stereo-højttalere på mine Audiomagic-sokler.
MEN, så ser jeg i TC's katalog at de har fået nogle QUBE baghøjttalere, der står på gulvet og skyder opad, lidt i vinkel mod lyttepositionen. Der tænker jeg: Det var godt nok smart! Prisen er lige høj nok(ja, i må gerne grine), i forhold til hvad jeg synes lyd er værd, men måske.
Nu skal jeg bare høre hvad I synes om dem, om i kender nogle der har hørt dem, eller anmeldelser osv. Folk fra branchen er også MERE end velkomne til tale om dem! (og generelt om det overhovedet er en god idé at lyden kommer nedefra)
http://www.tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?menulag=5& ; ; ;emne=visprodukt&Gruppenr=44&ID_infoside=98790
Mange tak for jeres tid!
Nicholas
__________________ Læst i forummet:
"Metallerne i kablerne er simpelt hen tappet for elektroner - der er kun atomkernerne tilbage når man køber et kabel"
|