| Forfatter |
|
Marius Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2004 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 719
|
| Sendt: 29 November 2004 kl. 10:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Jeffen Forum Bruger

Bruger siden: 04 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 151
|
| Sendt: 29 November 2004 kl. 10:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
De har jo en rimelig høj følsomhed, så ingen tvivl om at du vil få lyd ud. Men mere kraft ville da gøre underværker.
__________________ Dyrk mit grej
A wise man once said, forgiveness is divine, but never pay full price for late pizza
|
| Til top |
|
| |
Marius Forum Bruger

|
| Sendt: 29 November 2004 kl. 11:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så det vil være overKill at købe de nævnte højttalere til den reciver jeg har?
|
| Til top |
|
| |
Jeffen Forum Bruger

Bruger siden: 04 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 151
|
| Sendt: 29 November 2004 kl. 11:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej egentlig ikke, men du skal bare ikke forvente det vilde Men hvis du
har tænkt dig at købe en større reciever eller en effekt engang kan du
jo sagtens købe dem nu.
Har du hørt dem.?
De sælger jo din reciever oppe hos hifi-import så det er da bare at tage op og høre sættet.
__________________ Dyrk mit grej
A wise man once said, forgiveness is divine, but never pay full price for late pizza
|
| Til top |
|
| |
Marius Forum Bruger

|
| Sendt: 29 November 2004 kl. 11:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bare og bare.... er jo ikke akkurat lige udenfor min dør 
Har sendt en mail til Hifi-import. håber da at de kan give mig et svar da de som du nævner har både reciver og højtalere.
|
| Til top |
|
| |
Marius Forum Bruger

|
| Sendt: 29 November 2004 kl. 15:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skal vel siges at jeg har i udgangspunktet bestilt et Pioneer V-510, men da jeg ikke har heft muligheden til at lytte til dem og de er lidt forsinket (pga. Pioneer.dk) så har jeg i mellemtiden blevet bidt af "mye vil ha mer" (som det heder på norsk). Tror at v-510 er et mere " konevenligt " anlæg at have på min stue... men med lidt hvis højttalerne pludselig står der hjemme så er det jo gjort....
|
| Til top |
|
| |
Marius Forum Bruger

|
| Sendt: 01 December 2004 kl. 12:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har nå besluttet mig for at købe 603 el 604, er der nogen der ude som kan komme med noen gode råd til hvem af dem jeg skal vælge?
|
| Til top |
|
| |
Marius Forum Bruger

|
| Sendt: 01 December 2004 kl. 12:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Damn... har ingen tålmodighed .... Så nå har jeg bestilt 604.
Som det bliver nevnt tidligere i tråden, så er det "fare" for at VSX-d814 ikke kan generere tilstrækkelig power til at kunde udnytte HT. findes det nogle "billige" løsninger på dette problemet?
Evt. vil det være noe pointe at at købe en effektforsterker? Hvis ja hilken. og hvordan skal det da kobles i sammen?
Eller skal jeg heller leve med det jeg har intill jeg tar meg råd til at købe en en større reciver?
Skal dog siges at jeg ikke har mottaget mine HT (kommer i dag ). Men som tidligere nevnt så er jeg bange for at min reciver får problemer med at trække en 2 stk 604(front), 1 stk 602(center) og 2 stk 601(bak). Er totalt noob når det kommer til watt, ohm og hifi generelt så Råd ønskes
|
| Til top |
|
| |
Taurus Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2003 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 711
|
| Sendt: 02 December 2004 kl. 13:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan du ikke lige komme med en tilbagemelding omkring lyden af 604'erne??
|
| Til top |
|
| |
Marius Forum Bruger

|
| Sendt: 02 December 2004 kl. 13:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kan jeg da forsøge på,, dog skal det siges at mitt "refferanse" system er en Aiwa nsx som jeg fikk i konfimasjons gave for 14år siden.... og ikke har jeg hørt på så mange forsjellige "setups" heller. Men jeg kan da forsøge å komme med en 100% subjektiv vurdering når jeg har fået sat det op og testet det lidt:-)
Nogle der kan svare på mit spørgsmål ang effekt?
|
| Til top |
|
| |
Marius Forum Bruger

|
| Sendt: 03 December 2004 kl. 08:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Da har jeg fået sat på mine højttaler å fået lyttet lidt til dem. Så her er et lille feedback.
Højttalerne spiller godt. Syntes den har en vellydende diskant og bas. Mulig mellemtonen kunne ha vært ”fyldigere”.
Har lest på andre reviws at ht skal ha en meget fyldig bas, det mærket jeg heller ikke så meget til, men igen det er mulig det er nogle indstillinger som jeg må lave om på reciveren og når de kommer til Hi-fi så er jeg vel fersk. Var så ”dum” at jeg på vej hjem på arbeide i går tog innom audio art på Frederiksberg, der fik jeg lytte til et set Proac Ht med tilhørende setup… Damn hvor var det godt. Mulig at det vare en mindre intelligent dag å gøre det på, pga. det setup tog mit ”setup” I R###.
Men når det er sagt så er jeg GODT tilfreds med mine nye HT. Dog mulig jeg mangler lidt power,,,, i reciveren min for å få lidt mere dynamik?__________________ "Remember to always be yourself. Unless you suck." - Joss Whedon
|
| Til top |
|
| |
DKMIK Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 559
|
| Sendt: 03 December 2004 kl. 09:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det nytter ikke at gå ind og lytte på højttalere der koster lige så meget som det anlæg tilsammen, for slet ikke at nævne det de spænder for hos audio art, det er jo inten en af hans egne rørslæder eller og noget ML.
|
| Til top |
|
| |
Marius Forum Bruger

|
| Sendt: 03 December 2004 kl. 09:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
@DKMIK
Grunden til at jeg var innom AudioArt var ikke for at lytte til højtalere... men for at købe SD-Feets. Men den rare mand som jobber der ville vis meg hva det var han mente var god lyd (og det var det ) __________________ "Remember to always be yourself. Unless you suck." - Joss Whedon
|
| Til top |
|
| |
DKMIK Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 559
|
| Sendt: 03 December 2004 kl. 10:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja der er god lyd der inde, så man kan hurtigt blive ked af sit eget anlæg.
|
| Til top |
|
| |
Marius Forum Bruger

|
| Sendt: 03 December 2004 kl. 11:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
DKMIK skrev:
| Det nytter ikke at gå ind og lytte på højttalere der koster lige så meget som det anlæg tilsammen, |
|
|
Du mener hvor kablene koster mere en hele mitt anlæg koster 
__________________ "Remember to always be yourself. Unless you suck." - Joss Whedon
|
| Til top |
|
| |