| Forfatter |
|
jodon Forum Bruger

Bruger siden: 22 August 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 19
|
| Sendt: 14 December 2004 kl. 20:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har set på b&w sub. t/ca.6000-8000 kr men jeg syntes at de er meget dyre
er der nogle der kender nogle andre subwoofer i ca samme prisklasse og som er lige så gode????
mvh.jesper
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger


Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 14 December 2004 kl. 20:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
jodon skrev:
|
jeg har set på b&w sub. t/ca.6000-8000 kr men jeg syntes at de er meget dyre
er der nogle der kender nogle andre subwoofer i ca samme prisklasse og som er lige så gode????
mvh.jesper
|
|
|
......i ca. samme prisklasse ? Skrev du ikke lige ovenover at B&W subs er meget dyre ? 
__________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
jodon Forum Bruger

Bruger siden: 22 August 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 19
|
| Sendt: 14 December 2004 kl. 20:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
tjoo ups jeg mener mindre ind.
|
| Til top |
|
| |
Riis Forum Bruger


Bruger siden: 26 Oktober 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 420
|
| Sendt: 14 December 2004 kl. 20:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Audiovector, Audiopro, Dali, System Audio........
Har selv Audiopro som jeg er meget glad for.
|
| Til top |
|
| |
jodon Forum Bruger

Bruger siden: 22 August 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 19
|
| Sendt: 14 December 2004 kl. 20:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har hørt en dali swa-15 og jeg syntes at den virker lidt lang som??(en tand efter filmen)
eller er det bare mig?????
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger


Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 14 December 2004 kl. 20:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
en audio pro ace bass pro 2 eller en system audio se200 er nok det optimale valg hvis du vill have en hurtig men relativt billig sub. audiopro'en fåes til 4k, og se200 til 5k (andensorteringskabinetter)
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
ManicMiner Udelukket fra forum


Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
|
| Sendt: 15 December 2004 kl. 12:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
For litt flere penger, 6k, kan du få en Infinity Kappa Sub. Kappaen er markant bedre enn Audio Proen til musikk, og like god til film. Den har også romkorreksjon som gjør den enklere å plassere.
Ulempen er at den er større, og på papiret ikke har like heftige spesifikasjoner
Men, hvis det skulle bety noen ting så er Kappaens effekt oppgitt i kontinuerlig, de andre to i peak. den spiller også dypere enn AB2 selv om den kun er oppgitt til å spille ned til 25hz.
|
| Til top |
|
| |
keyvan Forum Bruger


Bruger siden: 11 Maj 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1513
|
| Sendt: 15 December 2004 kl. 12:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du kan også prøve at lytte til en Yamaha YST-SW1500. Den er god til film og den kan også bruges til musik, hvis man vil det (jeg bruger aldrig min til musik). Den kan desuden betjenses med den medfølgende fjernbetjening. Jeg kender ikke prisen herhjemme men lige sydpå kan den købes for ca. 5600 Kr. ink. forsending.
|
| Til top |
|
| |
Jan Forum Bruger


Bruger siden: 07 August 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 338
|
| Sendt: 16 December 2004 kl. 15:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Hattori Hanzo Forum Bruger


Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 19 December 2004 kl. 14:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Overvej endnu en gang de 8000kr som B&W ASW675 koster....den er bestemt pengene værd __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |