| Sendt: 14 December 2004 kl. 20:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis man skulle have en højtaller med paradigm's slagkraft og dybbas men med dali en's mellemtone og diskant. øhh jeg håber at i forstår altså en slags klon. Hvilke mærke/model kan i anbefale, Pris ca 5000 kr/sæt gerne brugt.
|