| Sendt: 16 December 2004 kl. 11:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Har været ved at sælge mit anlæg,og mangler bare mine
højtalere.spørgsmålet er hvad en rimelig pris er for : 2 stk
audiovector m1 signature,de er i kirsebær træ,uden ridser,spiller
perfekt.der er også nogle højtalerstandere sorte "audio magic
production" købt for ca. 5 år siden.nypris var ca 10000 ,hvad syntes i
er rimeligt?
|