| Sendt: 16 December 2004 kl. 15:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Overskriften "bedste brugte reolht" burde give et hint...
Jeg er nok mindst lige så "farvet" som Chriller, men jeg ville kigge efter et sæt QLN 601. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|