| Sendt: 17 December 2004 kl. 10:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Efter at have set Man On Fire, lagde jeg mærke til nogle resonanslyde
omkring subwooferen. Det var i starten af filmen, og godt og vel 52
min. inde i den.
Det viste sig at spiksene var blevet løse, pga. det høje lydtryk.
Min sub står på en flise, da jeg har trægulv på værelset. Hvad kan jeg
gøre ved dette irriterende problem? Det er jo træls at skulle skrue på
spiksene i tide og utide.
Har tænkt lidt på en slags skumplade mellem spkisene og flisen for at
stabilisere dem. Har I evt. nogle erfaringer inden for dette område?
- Rasmus Thomsen
|