| Sendt: 18 December 2004 kl. 20:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er det noen som har noen synspunkter på Dynaudio som merke generelt (sammelignet mot feks Dali) og da spesielt på Dynaudio Audience 72 (sammenlignet mot Dali Suite 2.8/System Audio 1550/Audiovector Mi3). Disse har en følsomhet på 86 db. Er de for krevende for "normale" forsterkere eller må man opp på nesten "high end" for at resultatet skal bli bra. Takker!
|