| Sendt: 19 December 2004 kl. 03:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har du aktiveret sub'en i din Denon?
Har du indstillet den ved for lav delefrekvens? Hvor den slet ikke kan være med?
Er den tændt? Ej bare for sjov..
Prøv evt. nogle dvd'er hvor der følger en højttaler test med, så kan du nemlig se om den er aktiveret og virker som den skal. Monsters, Inc. dvd'en ved jeg at der er sådan en..
|