| Sendt: 25 Januar 2005 kl. 22:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej, jeg har i mit surround-setup nogle satellit højttalere kørende i bagkanalerne (6.1), hvilket betyder minimal bas. Men jeg har selvfølgelig en subwoofer (LFE) suppleret. Mit spørgsmål lyder på om den spiller med i alle 6 kanaler?
Mvh. Clive
|