| Forfatter |
|
4200-Hardstyle Forum Bruger

Bruger siden: 03 Februar 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 25
|
| Sendt: 13 Februar 2005 kl. 17:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 13 Februar 2005 kl. 18:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
velkommen til 
jeg tror at en harmah/kardon 675 og et sæt jbl e80 er et bedre valg... men under alle omstændigheder, tag et lyt inden du beslutter dig, det første anlæg er altid noget specielt  __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 13 Februar 2005 kl. 18:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg ville også kigge efter noget harman/kardon .. og da dit brugernavn starter med 4200, går jeg udfra at du er fra slagelse.. så prøv at smutte forbi Sirius, de har før haft H/K i deres udvalg, og selvom jeg ikke har været derinde i 1½år så tror jeg ikke de har skubbet det mærke ud, de har haft de siden starten..
JBL er en glimrende konkurrent til de CV .. CVs svaghed er den elendige diskant og mellemtone, men meget bas. JBL har mere diskant og mellemtone, og de uden at bassen bliver et problem hvis man kun hører techno.
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 13 Februar 2005 kl. 18:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er da ihvertfald noger der rykker det du har fundet der . Sjovt nok startede jeg selv lidt på samme måde, dog med en halvheftig Denon amp istedet. CV'erne har jeg stadigvæk, men Denon'en er futtet af
Jeg vil sige det ligeud: CV er til sjov i gaden, fest, brag og ikke mindst masser af bas og er stærkt vanedannede. Se bare på mig.....jeg er blevet bas-alkoholiker hvilket unægteligt gør at du, som jeg, har svært ved at finde en Hi-Fi rigtig højttaler senere i livet . Du bliver med tiden træt af CV, men et par år er de meget skægge og underholdende __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
Dyne Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 47
|
| Sendt: 13 Februar 2005 kl. 20:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min anbefalelese vil så være - hvis du kan leve med ikke at få nyt
grej, så køb brugt. I brugt udstyr kommer du PÆNT langt omkring for de
samme penge!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 13 Februar 2005 kl. 23:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Februar 2005 kl. 00:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
eks. kt radio i kbh har harman/kardon, men der er også en del online forretninger...
dog vil jeg anbefale dig at lytte til det (og så meget andet som muligt) inden du køber __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 14 Februar 2005 kl. 01:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 14 Februar 2005 kl. 01:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
H/K er jo alt for dyrt! Er ikke millionær  
Forresten, nogen som kender et godt sted at købe Hifi? Udover Hifi-klubben..
De markedsfører f.eks ikke JBL jo  __________________ 4200-Hardstyle
|
| Til top |
|
| |
Bjørn B Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1592
|
| Sendt: 14 Februar 2005 kl. 02:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Her har de både JBL og Denon, samt H/K og en masse andet, og det meste Denon billigere ved dem end det er i HFK:
http://www.audiosound.dk/index.php?action=show_default
Marantz, Rotel, Arcam osv. er jo også et gode mærke, og vil give "Kim Olsen" 100% ret, lyt til en masse forskelligt inden du køber...

|
| Til top |
|
| |
Pink-Bear Forum Bruger

Bruger siden: 25 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 557
|
| Sendt: 14 Februar 2005 kl. 11:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du er en bas-freak, så er der ingen tvivl om at Cerwin Vega er vejen du skal gå.
Jeg var i praktik i hifiklubben i roskilde. En lidt pudsig oplevelse angående et par unge mennesker der bare skulle have bas: De kommer ind i butikken med deres hængerøvsbukser og kasketter. I hænderne har de nogle technoplader. De 3 gutter søger hurtigt imod den ende hvor Cerwin Vega'erne står. Efter lidt tid beder de Christian om en lytter. De stod med brede smil på læberne indtil Christian fyrede op under CV. Da de gik ud var de mundlamme.
Der er tryk på CV, men de skal også have en ordenlig omgang power.
|
| Til top |
|
| |
Henning Forum Bruger

Bruger siden: 08 April 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 43
|
| Sendt: 14 Februar 2005 kl. 11:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tape Connection sælger gode varer til ordentlige priser, også til bas freaks. Der er selvfølgelig lidt langt, men de sælger også pr. fragtmand.
Tjeck hjemmesiden : http://www.tapeconnection.dk
|
| Til top |
|
| |
Maximusoptimus Branchemedlem

AudioConcept
Bruger siden: 14 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 630
|
| Sendt: 14 Februar 2005 kl. 11:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
harman kardon er det dyrt????
du kan få en hk675 til 3000 kr hos audiosound.dk
|
| Til top |
|
| |
Sund Forum Bruger

Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1635
|
| Sendt: 14 Februar 2005 kl. 11:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tag rundt med nogen af dine egne cd'er og lyt på tingene.
Man kan nemt føle sig lidt usikker hvis man ikke selv har hørt det grej der henvises til.
Jeg synes dit udgangspunkt er godt, især med henblik på dine ønsker om at få noget der sparker r..
Og glem ikke at "rabatten" hurtigt er brugt op når man skal betale diverse omkostninger i forbindelse med forsendelse/afhentning. Ikke mindst hvis man ikke er tilfreds i sidste ende alligevel.
mvh __________________ mvh sund,
Kun de der har noget at skjule ønsker begrænsninger.
De, der siger det er umuligt, skal ikke forstyrre dem der er igang med det.
|
| |
Anders28 Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2005
Status: Offline Indlæg: 9
|
| Sendt: 14 Februar 2005 kl. 12:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Svært valg :-)
Jeg vil give Dyne ret, køb brugt du får MEGET mere for dine skillinger, har selv lige solgt et par 15" CV der var 20 år. gl. men spillede/stod perfekt for 1500,- og de enheder de laver idag er ikke så forskellig fra de gamle, nogle påstår endda den kvalitet de gamle røde basser er lavet af er bedre end de nye.....ved nu ikke om det er sandt.
Vedr. forstærker så se dig om efter en stereo forst. hvis du skal have en surround forst der spiller ordentligt med den effekt du skal bruge til virkelig at have kontrol over 2x15" kommer den til at koste en krig.
Køb f.eks. effektrin Nad brugt i stedet, det leverer og koster ikke spidsen af en jetjager....har selv lige købt en 20 kg`s Denon 1560 2x150W i 8 ohm, såda en sag ville være perfekt til dine CV, men dine forældre vil hade dig for det :-)
Den fulgte faktisk bare med i nogle højtalere jeg købte, overvejer stadig om jeg skal sælge den igen....ved bare jeg skal betale kassen for en surround forst. der bare næsten matcher den her i ydelse....
Det var bare lige mine 5 cent.....
Anders
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 16 Februar 2005 kl. 12:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg var inde i en hifi-butik igår, fik demosteret en H/K 675 hvor der var sat 2 JBL højtt. til, kan ikke huske hvad de hed, da det var en "udgået" topmodel.. Men det spillede jo faktisk ret godt..
På audiosound.dk findes H/K 675 til godt 3k, den er rimelig i pris og spiller helt fint.. Tror bare ikke den har drive nok til at kunne trække de store CV'er.. 
Men JBL's E90 eller E100 ville da spille godt med 675'eren?
Ville helst have NAD's C372, men den er ikke billig i forskel til 675'eren...
Er der forresten nogen der ved hvor C372'eren kan købes udover hos hifiklubben?
Er der nogle som kender JBL's E90 eller E100? Har nemlig ikke kunne finde et sted hvor de havde dem til demostration.. Men de kunne bestilles hjem  __________________ 4200-Hardstyle
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Februar 2005 kl. 12:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
675 kan sagtens trække de cv, og de har heller ingen problemer med e100, som den står sammen med hos kt radio i odense. 372 kan kun købes i hifiklubben, men jeg må indrømme at jeg synes lyden er lidt for mørk og flad i forhold til 675.
kt radio i københavn har vist et par, men ellers må de jo bare bestille et sæt hjem, hvis du ikke køber dem skal de nok finde en anden glad ejer. __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
troelskn Forum Bruger

Bruger siden: 11 April 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 865
|
| Sendt: 16 Februar 2005 kl. 12:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Ikke for at få dine bastioner til at briste, men tjek lige denne tråd:
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=20483
Jeg fatter simpelthen bare ikke hvorfor du ikke handler brugt. Du kan
få et seriøst spark-røv anlæg for pengene hvis du handler brugt.
Hvad med at sæt CV AL1000 til ca. 4K og Denon PMA 1560, 2x150 wat i 8 Ohm eller 2x240 wat i 4 Ohm til 1500,-
Husk at passe på ørene, du har kun det ene par !
__________________ Hvis kunst kræver engagement; Er moderne musik dermed kunst?
|
| Til top |
|
| |
Anders28 Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2005
Status: Offline Indlæg: 9
|
| Sendt: 16 Februar 2005 kl. 19:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil give Troels helt ret, jeg kan godt skrive under på at PMA 1560 er et kraftværk uden lige, ingen tvivl om at man får mange kræfter for pengene hvis man køber denne brugt.....
Der er et par stykker til salg på DBA, det samme med CV højtalere, de er bygget til at spille højt, men mange har dem bare stående uden at spille specielt højt på dem, dette betyder de faktisk ikke er slidt selvom de er 5 år gamle, og du sparer nemt 50% på højtalerne på denne måde.....
Mvh
Anders
|
| Til top |
|
| |
Azo^ Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 502
|
| Sendt: 16 Februar 2005 kl. 20:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja prøv at kigge efter et sæt CV AL1000 .. Har hørt dem, det er en seriøst spark-røv højttaler .. men den skal selvfølgelig ha' noget power, men igen - som troelskn siger - køb brugt, så kan du virkelig få larm i gaden =)
|
| Til top |
|
| |