Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 19:48   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Vienna endnu engang (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
blitz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 November 2004
Status: Offline
Sendt: 15 Februar 2005 kl. 16:54 | IP-adresse registreret  

Med fare for at blive blacklistet eller censureret tillader jeg mig at følge op på den tråd angående brug af/eller ikke brug af Scan Speak elementer i Vienna Beethoven, som blev lukket af redaktionen.

jeg synes faktisk at der efterhånden er en temmelig kedelig tendens til at lukke tråde hvis man ikke lige er af den "rigtige mening"og tillader sig at påpege åbenlyse fejl (iøvrigt tak for det Neeper). Neeper har jo faktisk ret (for anden gang) hvilket jo så rigeligt er dokumenteret både i denne tråd samt en forgående. Iøvrigt ved jeg ikke hvad det er for en "Vi skal sørme beskytte Jensen" holdning som er hos en lang række skribenter i dette forum. Misforstå mig nu for guds skyld ikke "Jeg har ikke noget mod Jensen"! men det må da være tilladt at påpege når der helt åbenlyst fremkommer faktuelle fejl om noget så vigtigt som hvilke elementer der benyttes i de pågældende højtalere. Sker det for anden gang kan man da ikke undgå at blive en smule mistænksom. Jeg ved at rigtig mange i dette forum har Vienna højtalere og har handlet med Jensen, men det behøver jo altså ikke at blokere for et nogenlunde objektiv og nuanceret syn på sagen. For al tvivls skyld skal afsluttende igen nævne at jeg ikke har noget ude stående med nogen, og at jeg rent faktisk synes temlig godt om lyden fra Vienna, Scan Speak eller ej.

Blitz

Til top Vis blitz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af blitz

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 15 Februar 2005 kl. 16:58 | IP-adresse registreret  

hold nu op.. Neeper påpegede en fejl i min anmeldelse, jeg gav ham ret, og andet er der ikke i det.. Han kunne måske have skrevet en PB til mig, eller en anden på redaktionen. så ville fejlen også være blevet rettet.

Jeg kan ikke se hvorfor du begynder at snakke om "lad os beskytte jensen" ?? hvad har det med sagen at gøre?? det  er jo ikke ham der har skrevet anmeldelsen, og dermed begået en lille fejl. Det eneste han har med det at gøre er at han var så venlig at komme forbi med højttalerne, og hente dem igen.

iøvrigt skrev han også til mig efter neepers tråd blev oprettet, at Neeper havde ret!!

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 15 Februar 2005 kl. 17:01 | IP-adresse registreret  

Men så kan jeg da oplyse, at det indlæg du netop har postet er årsagen til at tråden blandt andet lukkes!

Du forholder dig overhovedet ikke til dit emne, nemlig Vienna højttaleren og dens bestykning, men går straks i gang med at oplyse redaktionen om hvad du synes er rigtigt og forkert, dertil sørme også lidt Jensen mig her og Jensen mig der... Helt ærligt, det er for tyndt det der!

Og netop den type indlæg, ser du, er den første gnist på et begyndende kæmpe bål med personificering og kedelige udtalelser! Det er spild af tid, og skal ganske enkelt ikke finde sted på HIFI4ALL.DK´s forum!

Har du noget på hjertet, som du synes du er utilfreds med vedr. vores måde af drive forum og site på, så skriv gerne en mail til admin@hifi4all.dk , så skal jeg gerne ridse vores regelsæt op for dig!

For min skyld må man gerne snakke enheder og bestykning - men det her indlæg bliver altså også lukket.

Prøv igen - og forhold dig denne gang til emnet, uden alt det andet!!!

Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes