| Sendt: 16 Juli 2005 kl. 18:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
filur skrev:
|
hej scherer hvad fik dig til at vælge AE over dali
mvh. filur |
|
|
Puha, det er jo lidt svært. Jeg synes bare de lød lidt bedre til det hele, lydbilledet hang bedre sammen. Jeg var ude og låne/lytte til meget forskelligt inden jeg købte bl.a. AudioVector, DLS, Monitor Audio og SystemAudio jeg vil da godt prøve at redegøre lidt for mit valg. Ikke dermed sagt at det er definnitivt, det var bare hvad jeg hørte. AudioVector: fantastisk lækre højttalere og lydmæssigt et stykke over Acoustic Energy; det er prisen også! De højttalere jeg synes lød bedst, kostede ca. 2xmit budget  DLS: ganske kort, jeg synes de lød flade, uinspirerende og bundløse på mit setup. Monitor Audio: ganske gode højttalere, men meget "fremme i skoen", diskant/mellemtone meget dominerende. SystemAudio: ganske kort, jeg synes de lød flade, uinspirerende og bundløse på mit setup. Dali: manglede liiiige det sidste i forhold til Acoustic Energy. Det her er som sagt ikke nogen facitliste. Der er ikke nogen af de ovennævnte højttalere der er decideret dårlig, men i mit setup fungerede Aelite bare bedst. Dog skal det siges at Aelite 3 kan være lidt svære at trække, og der skal noget forstærker-kraft til før de rigtig folder sig ud. MVH Morten __________________ MVH Morten
Mit stereo
|