| Sendt: 22 Februar 2005 kl. 18:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
JBLs nuværende HT serie er hvad der er tilbage af sva serien hvor det faktisk kun er 1800 der som sådan har overlevet. Det er en rigtig god højtaler, kan spille højt og uden forvrængning. Den gør sig dog best med en sub da den ikke er lavet til at gå super dybt. Jeg ville vælge den frem for dali, de er begge gode højtalere. Jblen kan gengive højere transienter uden forvrængning end dalien. __________________ Thomas Mygind
|