| Sendt: 24 Februar 2005 kl. 14:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen der har noget viden/erfaring omkring tætheden af basreflexkabinetter?
Hvor tætte skal de være? Samlinger, omkring enheder og port, etc...
Er der eks. nogen ide i at "lime" enhederne i? Eller måske ulemper...kan det blive for tæt?
__________________ "Gentlemen! You can't fight in here, this is the war room!"
|