Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 14:08   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: kraft,saft og smag! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
grisebasse
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 09 April 2004
Status: Offline
Indlæg: 62
Sendt: 28 Februar 2005 kl. 16:53 | IP-adresse registreret  

hey...kender en der skal bruge nogle højtalere...nogle lidt store nogle...feks ligesom dantax p2000...han siger bare de skal værre på nogle flere watt...nogle der minder lidt om dantak p2000...det må gerne være: jamo,eltax,jbl,cerwin vega....men ik alt for dyrt
Til top Vis grisebasse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af grisebasse
 
G40driver
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 Juli 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 383
Sendt: 28 Februar 2005 kl. 19:28 | IP-adresse registreret  

Hva er ikke "alt for dyrt"?

__________________
Lasse K.

Pioneer M90 x2
Pioneer C90
Dali Grand
Cambridge DacMagic 100
Til top Vis G40driver's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af G40driver
 
znefi
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Januar 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 492
Sendt: 28 Februar 2005 kl. 19:35 | IP-adresse registreret  

kender ikke lige den model men der er vildt mange af de "goe" gamle højtalere fra dantax og jamo med 10, 12 og 15" basser i til langt under 100 kroner hvis det er den type du tænker på. ellers vad med et par brugte CW. istedet de kan også findes til små penge
Til top Vis znefi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af znefi
 
Luksus Bumsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 172
Sendt: 28 Februar 2005 kl. 19:36 | IP-adresse registreret  

hvad med nogle dali 909?...de kan sparke røv på de dantax og eltax du nævner.
brugt pris omkring 3000
Til top Vis Luksus Bumsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Luksus Bumsen
 
Obii
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 Februar 2005
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 110
Sendt: 01 Marts 2005 kl. 09:05 | IP-adresse registreret  

Hvis de skal sparke røv, så er det klart CW du skal ha' fat i

__________________
The door is open but the ride ain't free....
Til top Vis Obii's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Obii
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes