Sendt: 20 Marts 2005 kl. 16:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
har fået den hjem og vil lige berette om første håndsindtrykket af den.
den kom hjem i dens orig kasse-en STOR- kasse.jeg tænkte at det var da helt tosset at bruge så stor en kasse til en center.MEN.
center concert er stor-meget stor-fik et helt chok.og dens vægt ligger også oppe omkring de 12kilo. når man står med den bemærker man selve finishen. den er afsindig flot i materialerne og man kan virkelig mærke at der er kræset for alle detaljer. fik den tilsluttet via dens 4 biviringsterminaler der er virkelig store og solide og kan tage en kabel tykkelse som man kunne bruge til højspænding.
fik smækket noget musik på og aktiverede nogle af de forskellige surround modes der kan bruges til musik. det første man hører er at den spiller væsentlig højere end center 200 så center volumen skulle lige korrigeres så det igen passede til de andre højtalere. jeg spurgte tidligere om jeg ville kunne høre forskel. og JA det kan man. den gengiver lyden med så meget klarhed/præcision at man faktisk tror at det er en hifi højtaler og ikke en center man har tilsluttet. synes jamo 200 mudrede meget og ikke rigtigt ville "komme ud af kassen" men det er absolut ikke et problem for center concert.
ved dvd brug står stemmerne meget mere klar og med mere "sprødhed"
men har ikke spillet med den mere end i 1times tid,så har ik så mange hverdags erfaringer med den endu. men kan konstatere at jamo har formået at lave et virkelig lækkert kvalitets produkt,den er altså skruet godt sammen og selve kirsebær træet er sindssyg lækkert.
om den retfærdiggør dens nypris på 6000kr skal jeg lade være op til den enkelte at vurdere,men man er ihvertfald ikke i tvivl om hvorfor den er så meget dyrere end alm jamo center højtalere.
|