Bruger siden: 03 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 714
Sendt: 03 Maj 2005 kl. 19:20 | IP-adresse registreret
Jeg tror ikke det er noget problem. Du kan bare ringe ned i hifiklubben, så kan de evt. stille dig videre til deres reservedelsafdeling. Jeg har i hvert fald købt ny frontbeklædning til et sæt B&W N805 på den måde.
Bruger siden: 29 Februar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 710
Sendt: 03 Maj 2005 kl. 19:43 | IP-adresse registreret
jetz skrev:
Jeg tror ikke det er noget problem. Du kan bare ringe ned i hifiklubben, så kan de evt. stille dig videre til deres reservedelsafdeling. Jeg har i hvert fald købt ny frontbeklædning til et sæt B&W N805 på den måde.
Bruger siden: 03 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 714
Sendt: 04 Maj 2005 kl. 09:07 | IP-adresse registreret
Jeg mener at et nyt sæt til dem kostede omkring 400kr pr stk, men det er omkring et par år siden, så jeg kan ikke garantere at jeg husker rigtigt. Om de sælges stykvis eller hvad de koster til din højttaler ved jeg ikke, men ring og hør.
Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
Sendt: 04 Maj 2005 kl. 09:11 | IP-adresse registreret
Jeg har købt nyt frontstof (eller rettere sagt hele rammen - kunne kun fås sådan) til mine Dali Grand Diva til den nette sum af 1050,- pr. stk. gennem klubben...
Bruger siden: 18 August 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 599
Sendt: 04 Maj 2005 kl. 09:32 | IP-adresse registreret
Jeg mener altså godt at du kan købe det rigtige strækstof i metermål hos Klubben. Det kunne man i hvert fald engang. Men mon ikke Dansk Audio Teknik har det ellers? Roland sælger jo masser af selvbyg, så han skal da ha sådan noget hjemme. Og med mindre stoframmen er knækket, skulle det nok være muligt at lime eller stifte stoffet fast.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum