Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2026 | 23:11   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: højtaler system!? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
homp
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2004
Status: Offline
Sendt: 05 Juni 2005 kl. 20:29 | IP-adresse registreret  

Hej!

Jeg er ny i forummet her, og ny i hifi i det hele taget men håber at i kan hjælpe mig!

Jeg har tænkt mig at købe 2 nye højtalere til mit værelse på cirka 12 m2! Jeg har et standard "monster anlæg" fra jvc men synes at højtalerne er for dårlige!

Jeg har kigget på denne højtaler http://www.hifiklubben.com/dk/produkter/hoejttaler/kompaktho ejttaler/detail/BW_DM303_hoejttaler.htm?id=1732&rv=3169

jeg ville høre om jeg fortsat kan bruge selve anlæget som afspillet og så bare sætte de nye højtalere til det eller om det ville være en god ide at købe en forstærker så jeg udnytter højtalerne fuldt ud!? Bag på anlæget står der noget om at reciveren er på 85 w!?

Håber i vil hjælpe!?

Til top Vis homp's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af homp

Wayne
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 September 2004
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Sendt: 05 Juni 2005 kl. 20:52 | IP-adresse registreret  

Godaften!!

Efter min mening burde du købe dig en forstærker og en cd-afspiller. Det behøver absolut ikke være i den dyre ende.

Hvad med noget Cambridge Azur?

Kan ikke lave links, men kan jo foreslå Cambridge Azur 300A. Den skulle være i en klasse for sig selv, til den pris. Derudover er designet i top. Har en mate som har været i praktik i klubben.. Han var tæt på den AMP i en uge.. Han snakker GODT for den..

Dertil kunne du jo skaffe dig cd-afspilleren Cambridge Azur 300C. Den kender jeg ikke noget til, andet end at designet af gode grunde står perfekt op ad AMP'en.

Men hvis du beslutter dig for andet end Cambridge, så vil jeg ikke anbefale Denon sammen med B&W, da det som mange siger: Kan blive en meget skinger oplevelse..

Håber det var til nytte, men du burde ihvetfald skifte anlæg for at lade "baby'erne" komme til deres fulde ret..

Til top Vis Wayne's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wayne

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes