Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 19:04   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Dynaudio vs. JMlab (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
ifgy
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 August 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 20 September 2003 kl. 14:26 | IP-adresse registreret  

ohøj, gæve gutter !

er på udkig efter et par højttalere. Da jeg er en fattig studerende, skal de ikke overgå prisen for 2 Dynaudio Audience 62 (3900,- pr. stk.). Jeg var lige ude og høre et par i dag, og hold kæft de spiller najs !! kunne simpelthen høre ALLE de små detajler i min musik, som jeg faktisk aldrig har lagt mærke til før.

Jeg blev også vist et par JMlab højttalere - enten Chorus 714S eller 716S, har dog ikke hørt dem spille endnu. Det kan dog heldigvis lade sig gøre på tirsdag. Disse JMlab er dog betragteligt billigere end Dynaudio - 714 til 2800,- pr. stk.

Hvad vil I foreslå ? Findes der nogle gode alternativer til dette ?

På forhånd tak.

Til top Vis ifgy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ifgy

stku
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2003
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 20 September 2003 kl. 14:42 | IP-adresse registreret  

Hvilket anlæg skal de bruges sammen med?

Hvor stort er dit lytterum?

Hvilken slags musik lytter du til?

Jeg vil råde dig til at låne dem hjem så du kan prøve dem sammen med dit udstyr i dit lytterum.

Tag dig god tid og lån mange forskellige.

Næsten alle højttalerfabrikanter har højttalere i den prisklasse du taler om.

Til top Vis stku's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af stku

ifgy
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 September 2003 kl. 15:17 | IP-adresse registreret  

well .. mit værelse er forholdvist lille. Vil skyde på en 16 kvm ..