| Sendt: 17 Juli 2005 kl. 14:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
jge ved der er et hav af indlæg om denne højttaler, men inden i begynder at flame mig for at bringe dette emne op igen vil jeg gerne høre om en NAD 7240PE kan trække et sæt 450 ordentligt, og/eller om det ville være nok med at putte en effectblock på hvis det er helt hen i vejret med min forstærker til de højttalere :) jeg spørger her fordi jeg er ny i HIFI verdenen og ikke kender min forstærker
|