| Sendt: 17 Juli 2005 kl. 16:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er kommet i besiddelse af et par naesten 20 år gamle B&O
hoejtalere af modellen Beovox x35. Jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg
skal bruge dem. For enden af ledningerne paa dem sidder der en type stik,
som jeg aldrig har set foer. Kan jeg ikke bare skaere stikkene af, og så
stikke de to flossede ender i min nuvaerende forstaerker, som jeg har
gjort med mine nuvaerende hoejtalere?
Altsaa, der gaar en ledning fra hver hoejtaler som hver består af 2
ledninger. Det er det samme med mine nuvaerende hoejtalere, hvor
ledningerne bare ender i 2 flossede ender. Den ene er stukket i et +
hul og den andet i et - hul. Forskellen paa de to typer høoejtalere er vel
ikke så stor, at det ikke burde virke, vel?
Haaber i kan hjælpe, da jeg gerne vil se om sådan nogle gamle hoejtalere kan være gode nok trods alderen.
Er forresten ny her, og ved aerligt talt ikke meget om den slags, så jeg
haabede bare lige at i kunne hjaelpe mig med dette lille problem.
|