| Sendt: 17 Juli 2005 kl. 20:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej ville høre om der er nogen der kan fortælle mig hvad der er den bedste lydmæssige løsning og tilslutte sin sub til recieveren, er det via pre out, eller via højttaler udgangene og så slutte højttalerne til subben?
|