| Sendt: 19 Juli 2005 kl. 10:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er den glade ejer af et sæt 3.5 så jeg ved da lidt, du kan forøvrigt stadig finde oplysninger om dem på Dali's hjemmeside under support.
De nye Suite fik helt nye kabinetter, men hvilke forskelle der ellers er ved jeg faktisk ikke, bortset fra at der aldrig kom en afløser til 3.5'eren men kun til de to små modeller.
Det er rigtigt at kabinettet er "sekskantet", der e et lille knæk på siden, det er vel en slags forløber til de buede kabinetter man ser i dag. På trods af at det er en forholdsvis stor højttalere er den ikke så dominerende i en stue. __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|