Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 22:55   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Bose 301 V ?? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
FreZh
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Ansat hos Dali

Bruger siden: 07 August 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 550
Sendt: 17 Juli 2005 kl. 21:30 | IP-adresse registreret  

Ja, er der nogen der har erfaringer med den højttalere ?? En af mine venner har 301 III og den synes jeg klare techno musik meget fint, og det er endda med en MEGET bovlam JVC forstærker. De skal bruges til at lave diskoteks lignende stemning på mit værelse. Atlså jeg tænkte at hænge 4 op i hvert hjørne under loftet...

Speak up!
Til top Vis FreZh's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af FreZh
 
janils
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Pladespilleren.dk

Bruger siden: 02 Januar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3096
Sendt: 18 Juli 2005 kl. 15:51 | IP-adresse registreret  

Du er heldig, at det her "bare" er hifi4all......!

Hvis du lægger spørgsmål ud om B**e på de udenlandske debatfora bliver du kylet helt ned under gulvbrædderne og bombarderet med Spam-mail. Som du kan se, tager jeg ikke navnet i min mund. B**e kan i højttalerverdenen sammenlignes med Trabant eller Lada, men til samme priser som der forlanges for en god  tysk kvalitetsbil. Prøv f.eks. at søge dem på Google i kombination med f.eks. "quality", "hate" eller "junk"... så vil du finde adskillige hade-sider!

Med andre ord .... "B**e er noget man forbigår i tavshed. På den anden side, så kan man jo sige, at hvis du kan lide dem så køb dem!  Men du kan højst sandsynligt finde bedre til mindre penge. F.eks. et sæt Eltax/Dantax i BILKA til 995,00.



__________________
Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
Til top Vis janils's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af janils Besøg janils's Websted
 
exciter
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 Oktober 2003
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 1443
Sendt: 20 Juli 2005 kl. 21:22 | IP-adresse registreret  

Som der ofte skrive på udenlandske forums:  no highs, no lows - it must be Bose

http://www.positive-feedback.com/Issue17/bose301.htm

Det skal dog siges at de er fine i f.eks. et selskabslokale eller cafe hvor der ikke skal nærlyttes, men bare spilles muzak.

Til top Vis exciter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af exciter
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes