| Sendt: 26 Juli 2005 kl. 21:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle!!
Jeg ved godt at en Hørning tråd har været i gang, men jeg kunne godt tænke mig at få nogle ting på plads.
Jeg var ud for at lytte til en ældre Hørning Agathon silver, med blandede følelser.
Først troede jeg at den havde en passive bass enhed bag på, men den havde ikke noget! så hvornår begynte de at komme på og på hvilke modeller er der sådan en på?
jeg synes at diskant enheden var så ubehaligt at jeg vil uden tvivl tag mindst en 5db fra den, men hvad er det for enheder der sidder i?? er der brugt forskælligt enheder?
på de helt nye modeller er der to bass enheder bag på og en bass reflex port bag på , og lowther og diskant enheden sidder højt i kabinettet, på de gamle er det lidt forskælligt! på nogle kan lowter enheden sidde helt nede ved bunden af kabinetet, andre højt lige som de nye. Sidst, kan man installere en bass enhed bag på selv om den ikke er født med den??
på forhånd tak!!! Her i københavn er der ikke så mange som ved noget om ham Hørning og hans produkter
Hvis jeg kunne vil jeg vedligge et par billeder af dem jeg har set, men jeg ved ikke hvordan.
|